• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wat een gedoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorbouwer

Bekend gezicht
Lid geworden
22 dec 2013
Berichten
118
Waarderingsscore
0
niet in windows 7 maar wel in windows 10
Elke keer als ik b.v naar gmail, Facebook e.d wil moet ik iedere keer mijn inlognaam en wachtwoorden ingeven, ook na het aanvinken van onthoud mijn gegevens, en zelfs een snelkoppeling op de taakbalk van een ingelogd gmail acount, veranderd dit niet, kom elke keer weer bij de startpagina van gmail e.d uit,.. hoe zorg ik ervoor dat dit wat`` eenvoudiger`` word
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer eenvoudig in gebruik het door Abe voorgestelde Lastpass! Ik ben er zelf ook mee begonnen en heb er veel gemak van. Het kan alles maar dat kan je ook lezen in het topic onder de link in bericht #2.
 
Welke browser gebruik je? Ik zelf had dit eerst ook, bij Chrome opgelost door letterlijk alle browser gegevens te wissen. Nu werkt het prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan