• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

File-naam wijzigen met toets F2 in W 10 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
Dat was ik zo gewend in W 7, maar bij W 10 kan ik dat alleen maar met een R-klik, en dan zijn er de bekende opties, waaronder "Naam wijzigen". Is dit op e.o.a. manier weer in te stellen? Wel zo makkelijk.
 
Als ik onder verkenner een document aan klik en dan f2 intoets kan ik dit wel. ( ook windows 10)
Je zou anders eens kunnen kijken of je dit iets vindt rechtermuis knop eigenschappen en dan de naam veranderen (is wel wat omslachtig)
 
@Najsnarf, gaat het hier om je laptop: de Lenovo G50-30?
Dan niet op enkel op F2 drukken om de naam te wijzigen, maar de toetsencombinatie Fn + F2 gebruiken:

578b62c353335-Fn_%2B_F2.png
 
Inderdaad: de Lenovo G50-30 (wat een geheugen heb jij!) Hartelijk dank.Andere laptop die ik "onder mijn toezicht"heb is uit logeren momenteel.
 
Graag gedaan!
Tip voor jou: op de Lenovo G50-30 hebben de functietoetsen (F1, F2 enz.) een rode opdruk. Dat betekent dat je die toetsen moet gebruiken in combinatie met de Fn toets die ook een rode opdruk heeft. Aan de kleur van de letters kun je dus herkennen wat je moet doen.
Wanneer je de F2 toets indrukt, zonder daarbij ook de Fn toets in te drukken, dan zul je het geluid zachter zetten.
 
vroeg mij al af wat dat balkje betekende met alleen F2...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan