• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Installatie programma ) geen APP in "Alla APP's alfabetisch"

Status
Niet open voor verdere reacties.

flamgen

Nieuw lid
Lid geworden
29 sep 2009
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Beste,

Ik heb verscheidene programma's - die volledig werken op mijn W7 - genstalleerd op mijn laptop met W10.
Deze werken allen goed.
Maar ik zie nergens de APP in het gedeelte linksonderaan "Alle APP"s" in het alfabetisch register.

Wanneer ik "rechtsklik" op het [ programma.exe ] dan kan ik wel dit met een APP vast maken aan de Taakbalk en/of Start.

Graag een tip.

Flamingo
 
Re: Installatie programma ) geen APP in "Alla APP's alfabetisch"

Bedoel je dat er geen apps zichtbaar zijn bij jou?
Of gaat het om 1 bepaalde app?

Als je kijkt bij start -> instellingen -> systeem -> apps en onderdelen zie je daar wel alle apps staan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Installatie programma ) geen APP in "Alla APP's alfabetisch"

Beste Aarie25,

Daar staan die APP's ook niet bij.

Flamingo
 
Over welke apps heb jij het dan? de standaard apps of iets wat je zelf hebt geinstalleerd?
 
Beste aarie25

Het gaat wel om ZELF geinstalleerde programma's.

Flamingo
 
noem er eens een paar van deze programma's om na te gaan of het daadwerkelijk aan deze programma's ligt dat ze niet in de start lijst verschijnen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan