• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Outlook foutmelding 0x80040600

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dekkerwj

Gevestigd lid
Lid geworden
20 dec 2009
Berichten
363
Waarderingsscore
0
Ik heb al langere tijd last van de volgende foutmelding in outlook: 0x80040600. Het probleem is dat mails die aan mij zijn verstuurd niet binnen komen/ingeladen worden. Ik moet dan een paar achtereenvolgens outlook opstarten-afsluiten-opstarten enz. Dan pas en totaal onvoorspelbaar verschijnen de berichten in mijn inbox. Erg storend en dus onbetrouwbaar als je een email verwacht, die niet binnen komt. Versturen van mails gaat overigens gewoon zoals het hoort.

Bij microsoft heb ik tevergeefs om hulp gevraagd.

Het Outlook-herstelprogramma biedt geen afdoende oplossing.
 
Welke versie van Outlook (Office) gebruik jij?
 
Jouw Outlook probeert het Outlook.pst bestand op een netwerklocatie te vinden.
En dat hoort niet - het Outlook.pst bestand dient lokaal in de computer beschikbaar te zijn.
 
Ok Abraham.

Hoe krijg ik dit dan gefikst? Ik heb overigens Microsoft Office Professional Plus 2013.
 
Zoek in jouw computer waar Outlook.pst is opgeslagen.
Zodra je dat weet start je Outlook 2013 en ga via bestand naar Accountinstellingen
klik dat open en in het nieuwe venster heb je een tab Gegevensbestanden.

Klik linksonder in dat venster op Map wijzigen en navigeer naar locatie van het pst. bestand en klik dat aan.

Verwijder vervolgens de foutieve locatie en stel de nieuwe locatie als Standaard in.

Daarna moet Outlook weer funktioneren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan