• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

buienradar

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorbouwer

Bekend gezicht
Lid geworden
22 dec 2013
Berichten
118
Waarderingsscore
0
is er zoiets in win 10, dus een buieradar die gewoon op je desktop draait net als in win 7
 
nee dit is niet mogelijk.... de gadgets zijn niet meer beschikbaar in Windows 10.
In plaats daarvan wordt Windows 10 nu geleverd met een groot aantal apps met dezelfde functionaliteit en nog veel meer.
U kunt meer apps downloaden in de Windows Store, van games tot agenda's.
Sommige apps zijn zelfs verbeterde versies van de gadgets die u al kende en heel veel apps zijn gratis.
 
Er is wel een weer tegel, maar die staat onder start.
 
heb je aniweather in je firefox???
kan je op elke plaats van de wereld het weer laten zien.
de mijne staat dus op Andijk ,perfect
 
nee dit is niet mogelijk.... de gadgets zijn niet meer beschikbaar in Windows 10.


Neem mij niet kwalijk, maar dat is ten dele niet waar.
Zie ook mijn desktop in Windows 10:

578b763bbc8b6-Desktop_3.jpg



Wat ik hieronder aan downloads vermeld, zijn zowel voor Windows 8 als ook voor Windows 10 geschikt.


8GadgetPack



50 Gadgets van Windows 7 voor Windows 8 & -10



Wat betreft downloaden via Chip.de - klik niet op de Blauwe downloadknop maar klik op de link Manuelle Installation

Zelf heb ik uit de Windows 7 gadgets nu het weer-gadget van Wetter.de gekozen en heb voor voor Flash gekozen.


57933dba8d286-Weergadget.png
 
Abraham54, je hebt een mooie desktop plaatje. Waar kan die downloaden?
 
thx

--- Update ---

of gewoon deze link als startpagina gebruiken:
http://www.startpagina.nl/weer/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan