• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mac os

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubensky

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
21.270
Waarderingsscore
418
Mensen,

Ik ben van plan om een virtueel machine te maken met MAC OS. Gewoon om er wat meer verdiept in te raken. Maar ik weet niet of je MAC OS zomaar even kan downloaden zonder rommel binnen te halen.

Als dit kan waar dan?
 
Dat is nu dus iets waar bij wij jou niet kunnen helpen, daar het hierbij gaat om een actie die door Apple is verboden.
 
Ok, dan is dat duidelijk. Ik dacht het al maar wist het niet zeker en kon er ook niet echt een sluitend antwoord op vinden. Dank!
 
Hoewel ik geen Mac heb maar wel geruime tijd met elementary OS Freya gewerkt heb, kun je eigenlijk een soortgelijke ervaring opdoen.
Deze Linux variant met Pantheon desktop is een lust voor het oog en heeft veel kenmerken van mac OS X.

Elementary OS Loki -gebaseerd op Ubuntu 16.04 LTS- is in ontwikkeling (als beta wel te downloaden).

-Ed
 
Dank ik zal er later eens naar gaan kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan