• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] Probleem bij upgraden van Vista naar Windows7 en daarna naar de Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Bekend gezicht
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
156
Waarderingsscore
0
Op mijn Asus Laptop die ik indertijd gekocht heb stond Windows Vista .
Ik ben nu naar Windows 7 gegaan ( legaal ) en dan de update gedaan naar Windows 10 .
Alles gelukt en Windows 10 werd geactiveerd met digitaal recht de eerste keer dat ik verbinding maakte .
Behalve dat er in apparaatbeheer bij andere apparaten een geel driehoekje staat met een aanhalingsteken betreffende een onbekend apparaat namelijk de Coprocessor .
Als ik rechts klik op de Coprocessor , stuurprogramma's bijwerken krijg ik de melding :
Uw Coprocessor kan niet worden genstalleerd .
Ga ik naar de site van mijn Asus F5gl AP013 C is er niets meer te vinden .
 
Re: Probleem bij upgraden van Vista naar Windows7 en daarna naar de Windows 10

Is onderdeel van de Chipset - dus de betreffende Chipsetdriver zoeken.
 
Re: Probleem bij upgraden van Vista naar Windows7 en daarna naar de Windows 10

ik heb deze laptop onder mijn vingers ...en ben er mee bezig ...
momenteel staat er terug een Windows 7 home premium op en geeft apparaatbeheer geen enkele foutmelding weer ...
ik probeerde daarop dan de Windows 7 updates op te halen maar hij is nu ruim al 2 uur aan het zoeken naar updates .. !
heb juist weer contact gehad met de TS en hem voorgesteld om terug te upgraden naar de Windows 10.
*denkelijk was ik in de eerdere Windows 7 iets vergeten betreffende de drivers ..het waren er dan ook zoveel !

dit is de afbeelding van de Win7 in apparaatbeheer ..

5798c035bf3e7-Ashampoo_Snap_2016.07.27_14h45m55s_001_.png


zoals je kan zien is alles ok ...
en ga ik nu de upgrade doen naar de Windows 10
 
Re: Probleem bij upgraden van Vista naar Windows7 en daarna naar de Windows 10

Ik weet niet in zijn geheel hoe de het heet. Maat als je rechtsklik op het apparaat en dan kiest voor zoeken op mijn computer oid. (weet de tekst niet precies.) En dan kiezen voor: Ik wil kiezen uit de lijst met genstalleerde programma's op mijn pc.

Staat hij daar er niet tussen?
 
Re: Probleem bij upgraden van Vista naar Windows7 en daarna naar de Windows 10

nee maar het is opgelost ...
ik ben waarschijnlijk in de eerdere Windows 7 een driver vergeten te installeren ..
nu heb ik dus deze laptop terug voorzien van de Win7 en ben ik 1 voor 1 de drivers gaan installeren die ik eerder opgeslagen had op de usb stick .
daarna heb ik een map aangemaakt op het bureaublad van de Win7 met de installatie bestanden voor de upgrade naar Windows 10
wel de laptop draait hier nu op de Windows 10 zonder dat er een foutmelding in apparaatbeheer te zien is .

dit topic kan gesloten worden .
 
Nu begrijp ik er niets meer van het topic is van Noliko en Emi meld dat het is opgelost hoe kan dit nu? (is even voor mijn informatie)
 
lees bericht 3 eens na ...
Noliko woont amper op 5 minuutjes van mij af en ik heb deze laptop dus voorzien van de Windows 10
 
ja ik ken hem persoonlijk ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan