• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

printerproblemen na installatie win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnoetzitterd

Nieuw lid
Lid geworden
29 jul 2016
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Ik heb win 10 geinstalleerd, zonder noemenswaardige problemen. Alleen mijn Epson Stylus sx420 W doet t niet. Heb alles van epson gedelete en schoon geinstalleerd. Win 10 herkent de printer mar de print zijn nauwelijks leesbaar, dun en dubbel. Cartridges zijn oke. Papier idem. Testpagina komt er belabberd uit, door mij wel te lezen, maar voor de rest nauwelijks!:fury: Please help.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals Rubensky al zegt is er voor deze driver niets nieuw.
Ik dacht dat er nieuwe drivers waren, maar alleen voor de scanner enz.
Jij zei dat de inktpatronen goed waren, print jij veel?
Of af en toe?
 
Haal eerst de driver even binnen. Mocht dezen aangeven niet te werken omdat het geen Windows 7 is voor hem dan uit in de compatibiliteitsmodus.
 
ik print veel

--- Update ---

driver m.i. goed geinstalleerd, printer drukt nu af maar resultaat is dat alles heel dun is geprint en in alle kleuren. Cartridges en spuitmondjes laten zuiveren, no result. Handen in 't haar. Overweeg zelfs terug te keren naar Win 7, dat ging allemaal goed!
 
Alle andere software heb je ook genstalleerd? Voeg de printer eens opnieuw toe bij apparaten en printers. En selecteer dan tijdens de installatie de PLC 6 driver.
 
Oke soms als je weinig print dan wil de inktpatroon wel eens dicht gaan zitten, dit kun je dan oplossen door de
inktpatroon even in een bakje met lauw water te zetten.
 
is dus niet het geval, heeft het er mee te maken dat ik van win 7 naar 10 ben gegaan?
 
Alle andere software heb je ook genstalleerd? Voeg de printer eens opnieuw toe bij apparaten en printers. En selecteer dan tijdens de installatie de PLC 6 driver.

Deze al gedaan?
 
Ja en toen sprong de printer op tilt, gooit alleen lege pagina's uit!
 
Probeer de universal driver.
 
Had je nog de Epson Software updater (4.37) 5.86 MBs - 31/07/2015 gedownload?
http://esupport.epson-europe.com/Pr...IYPzX6H+vJ9plLmsOWEZp3QHMaIz9GgCNkQU003D&tc=6

Deze zoekt na installatie naar missende drivers, bij mij doet de cd lezer het niet en heb via deze updater alle drivers binnen gekregen die ik moet hebben.
Dit moet je niet via google chrome doen, want dit werkt niet goed, maar via edge werkt het goed.

--- Update ---

Ik had voorheen allemaal blokken in de pagina zitten, vanmorgen de goede drivers geinstalleerd via de updater en hij print nu goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
daar heb ik je eerder al opgewezen ... bezie de link eens in bericht 4
 
Nadat ik de universele printerdriver heb geinstalleerd, deed mijn printer het prima.
Dank voor alle geduld en voor jullie aanwijzingen. Ik denk dat ik windows 10 kan behouden.!
Johnoetzitterd
 
Fijn dat we tot een oplossing hebben kunnen komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan