• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gmail migreren naar Outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

caem0018

Gast
Weet iemand een methode om een bulk Gmails te exporteren en later weer te importeren in Outlook (of een directe migratie)?
Doel is dus mijn Gmail helemaal leeg te trekken om tenslotte het account te verwijderen.
Eens moet het er van komen: nu de weg nog zien te vinden.

Excuses op voorhand mocht er al een recent topic over bestaan.

-Ed
 
Re: Gmail migreren naar Outlook

Aller eerst :welkom: bij het NCF!!

Waarom koppel je het Gmail account niet gewoon in Outlook? Dan kan je die mail daar gewoon nog bekijken en gebruiken. Dan ga je alles versturen via je andere mail account. Mails die je dan nodig hebt kan je even doorsturen mocht je dit nodig vinden. Zo mis je ook geen E-mail die per ongeluk nog naar je oude mailaccount van Gmail worden verstuurd.

Daarnaast is excuus niet nodig je hebt een topic aangemaakt over een voor jou specifiek probleem dan is het handig een eigen topic te hebben daar kan dan worden gefocust op jou probleem en ontstaat er in andere topics geen verwarring over 2 problemen in 1 topic!
 
Re: Gmail migreren naar Outlook

Hartelijk dank! Met deze methode was het een fluitje van een cent.
Waar ik jarenlang tegenaan gehikt heb is nu in een 1/2 uurtje gefikst.

Overigens lijkt het dat dit forum ooit ook is gemigreerd. Ik ben weliswaar een zeer matige poster, maar dit was niet mijn eerste topic / bijdrage.

Anyways: in deze setting wil ik jullie toch bijzonder danken voor de welkomstwoorden.:smile:

-Ed
 
Re: Gmail migreren naar Outlook

Geen dank!
Ik ben blij dat het gelukt is!
 
Re: Gmail migreren naar Outlook

Voor de duidelijkheid, de titel van het onderwerp behoort te zijn: Gmail migreren naar Outlook.com

Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen.:wink:

-Ed
 
Re: Gmail migreren naar Outlook

Vraag een moderator of een admin dit voor de duidelijkheid aan te passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan