• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vandaag komt er een grote windows 10 update

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad is deze in aantocht. Toch eerst maar even virtueel testen. Het lijkt te gaan om veel aanpassingen voor de tablet modus. Wel komen er (eindelijk) extensies voor Edge aan!
 
Ja daar zullen veel mensen bij van worden, zodat het gebruik van een adblocker nu ook mogelijk is.
 
Ik gebruik adguard en die doet goed zijn werk.
Misschien zit in de nieuwe update wel de oplossing van het favorieten probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op een laptop kreeg ik desbetreffende update binnen en is genstalleerd. Op een paar kleine dingen die ik daarna weer moest veranderen, werkt de update zonder problemen.

Op een andere laptop van mij wordt om de vage reden de update nog niet aangeboden.
 
Ik heb hem ook nog niet aangeboden gekregen, vanmorgen heeft hij nog naar updates gezocht.
Maar het zal natuurlijk niet in 1 keer bij iedereen binnenkomen.
 
Dat is een goede manier, voor de mensen die niet willen wachten :biggrin:
 
Er zijn internationaal al veel meldingen gekomen, dat de Redstone update via de Windows Update voor veel problemen zorgt.
En dat ligt schijnbaar inderdaad aan de Windows Update.
De handmatige installatie heeft daar geen last van en gaat goed.
 
Dus kan het zijn dat microsoft de update terug heeft getrokken?
 
Nee, alleen kan het nog enkele dagen duren voor je hem via windows update aangeboden krijgt daar de servers van microsoft niet alles en iedereen tegelijk kunnen bedienen.
 
Maar als er problemen zijn met die update, dan hebben er veel mensen last van.
Dan laat het nog maar een paar dagen duren, dan is het probleem misschien wel weg.
 
Ik zal vanavond er eens naar kijken!
Ik ben niet thuis op een goede beveiligd netwerk, maar op een open netwerk en dat vind ik nooit echt prettig
om dan dingen te downloaden.
 
ik heb hier een Windows 10 draaiende in VMware geupgraded via het updatetool aangebracht door "Jockers" dit duurde ruimschoots een 40minuutjes en alles verliep vlekkeloos ...
Ashampoo_Snap_2016.08.03_11h08m52s_001_.png
 
Heb hem via windows update en daar op meer informatie geklikt en toen op jubileumupdate nu downloaden binnen gehaald. Het downloaden duurde best wel lang, maar daarna was het in ongeveer 40 minuten gebeurd. Tot zover werkt alles prima.
 
ook mijn hoofd besturingssysteem werd via deze tool naar de nieuwste build 14393.10 voorzien en dit verliep nog vlotter ...deze was op 30 minuutjes gedaan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan