• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Mail in windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is inderdaad Windows 10 versie 1607 build 14393.10 welke de nieuwste is
 
@Emi: Pff. Gelukkig. Ik heb al genoeg issues gehad het laatste half jaar.
 
Werkt bij mij nog prima hoor. Zolang je deze maar niet gebruikt:
@live.com
@live.nl
@msn.com
@msn.nl
@outlook.com
@hotmail.com
@hotmail.nl
Maar als het echt mis gaat staat bij mij Thunderbird operationeel klaar:biggrin:
Regeren is vooruitzien:wink:

Hallo,
Raar maar waar, bij mij blijft WLM ook werken zowel live.com als hotmail.com en telenet.be, hopelijk blijft het zo nog jaren alhoewel ik klaar ben met outlook.com
 
@willyke: Mooi te horen. Ik ben wel verbaasd. Mss dat de datum niet zo strak gehandhaafd wordt. Planningen lopen immers altijd uit.
Of het zit hem hierin:
Windows Live Mail 2012 stopt niet per 30 juni a.s., foute interpretatie, zie onderstaand citaat uit de FAQ's van Microsoft:


Het statuspictogram Beantwoord Antwoord
PE
PeterAvermaete antwoordde op mei 14, 2016Zie berichtgeschiedenis
MCC: Maker van inhoud
Windows Live Mail stopt niet na juni.
"Vanaf eind juni 2016 zal Windows Live Mail 2012 niet langer e-mailberichten, contactpersonen en agendas synchroniseren van e-mailaccounts die in @outlook.com, @hotmail.com, @live.com of @msn.com eindigen. Deze e-mailaccounts worden aangestuurd door Outlook.com."

Zoals je kan lezen is er het Hotmail account dat niet meer via WLM gesynchroniseerd is. Dit zal je dan nog alleen kunnen openen via de ingebouwde mail app in win 10 of via http://www.outlook.com/ waar je je aanmeld met je account.

" Personen die via Windows Live Mail 2012 verbinding maken met andere e-mailservices dan Outlook.com, zoals Gmail, Yahoo Mail of andere services die het POP3- of IMAP-protocol gebruiken, hoeven geen actie te ondernemen. Outlook.com-gebruikers die geen Windows Live Mail 2012 gebruiken hoeven ook niets te doen."
Groetjes
Peter[\quote]
Het e-mailprogramma blijft dus gewoon bestaan en kun je ook gewoon blijven gebruiken.

Ik begrijp niet voor 100% wat dit impliceert, maar het gaat blijkbaar over synchroniseren. Zelf heb ik alleen accounts bij mijn provider. Dat gaat zonder meer goed. Jouw telenet.be zal dus wel blijven werken, lijkt mij.
Mss zit het hem hierin: "of andere services die het POP3- of IMAP-protocol gebruiken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan