• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn laptop heeft ineens vastgemaakte tegels

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronkrabben

Ron (natuur moet je zien)
Lid geworden
28 mrt 2010
Berichten
422
Waarderingsscore
0
Door een update die vrij lang duurde (2,5 uur) is mijn gewone bureaublad verdwenen en staan er alleen de tegels. Ook zie ik aan de linkerkant een gewijzigd menu en daarbij staat ook een item met "vastgemaakte tegels" Nergens zie ik hoe ik deze situatie weer gewijzigd kan krijgen. Een printscreen maken kan ook al niet omdat, zodra ik het schaartje aanklik, het beeldscherm op "instellingen"gaat staan.
 
Toch zou het handig zijn als je aan de hand van een foto aangeeft wat je wilt. Maak even met je telefoon of camara een foto en upload deze via www.imgdumper.nl
 
Kan het zijn dat je in tablet-modus zit?
 
nee, dat is uitgeschakeld, ik zie dt er een hele grote update is geweest welke uren heeft geduurt, daarna had ik dit scherm, de foto is ingestuurd

--- Update ---

Op het bureaublad zie je geen enkel pictogram, ook de prullebak is weg

--- Update ---

Ik ben eruit, bij de meldingen stond de tabletmodus wel aan terwijl bij de instelling deze uitgeschakeld was, nadat deze ook was uitgeschakeld is het bureaublad weer gewoon.
 
Mooi. Bedankt voor het vermelden van de oplossing. Zo hebben anderen er ook nog wat aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan