• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Probleem met de Jubileumupdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

AADDEKKER

Gevestigd lid
Lid geworden
9 apr 2012
Berichten
221
Waarderingsscore
0
Ik heb problemen met die grote update.hij doet het in beginwel installeren maar stopt dan.Hoe moet ik dit oplossen? vr graad
 
Aad, ik heb je een eigen topic gegeven.
Om hulp te kunnen krijgen, moet je meer informatie geven.
1. Hoe heb je deze update gestart? Gewoon via Windows Update of op een andere manier?
2. Op welk punt van de installatie stopt hij? Er wordt in een grote cirkel steeds een percentage van de installatie opgegeven.
3. Waaraan merk je dat je installatie stopt? Krijg je een foutmelding of blijft de installatie lang op een bepaald percentage hangen? Op welk percentage?
 
Ik zag net in de andere topic een tip van Abraham voorbij komen,om eerst de antivirus te verwijderen voor dat je gaat upgraden.

--- Update ---

Ik heb de update via de link in mijn gestarte topic gebruik en heb hem naar bijna 2 uur probleemloos binnen.
 
Ik hep panda antivirus 2016 op de pc staan gr aad

--- Update ---

Ik heb hem zelf van windows update gehaald.Dus niet dat windows 10 hem hebt geinstalleerd.Hij gaat fout tijdens de installatieupdtate wordt voor bereid met 75% geeft hij een fout cod Oxc190020.vr gr aad
 
Ik denk dat je een fout hebt gemaakt bij het noteren van de foutcode.
De foutcode zal ofwel 0xC1900200 zijn ofwel 0xC1900202 ofwel 0xC1900208. En dan zal er waarschijnlijk ook nog iets achter staan.
Dit is een voorbeeld van een volledige foutcode: Error 0xC1900202 - 0x20008

Bij het noteren van de foutcode mag je geen fout maken, dus geen cijfer vergeten op te schrijven.
Om jou goed te kunnen helpen hebben we echt de volledige foutcode nodig.
Op internet staan namelijk lijsten met die foutcodes en achter die foutcodes staat dan wat de oorzaak van de fout zou kunnen zijn.
Hier een voorbeeld van zo'n lange lijst met foutcodes: https://support.microsoft.com/en-us/kb/3107983
 
de foutcode Oxc190020 bestaat wel degelijk maar heeft dan wel met een fout in de HP printer kop te maken .
 
Juist daarom schreef ik dat hij de foutcode verkeerd heeft overgenomen, want bij een falende update van Windows 10 krijg je die foutcode voor een printerkop niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan