• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

extensie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
na de verjaardagsupdate windows 10 kan je extensies toevoegen in edge nu had ik de vertaler gedownload tot daar geen probleem maar hoe krijg je het pictogram op de adresbalk want in de informatie staat wanneer je een tekst wil vertalen klik dan op het pictogram vertaler in adresbalk en dat was het je kan ook via selecteren vertalen maar het zou toch handiger zijn moest dat pictogram in de adresbalk staan
Groeten ,
Lowie12
 
je zou normaal gezien de vraag moeten krijgen om deze dan ook in te schakelen ... althans kreeg ik deze vraag dus wel !

57a4a69ae864e-Ashampoo_Snap_2016.08.05_16h43m11s_010_.png
 
Heb ik gedaan Emi maar zoals je wellicht ook gelezen hebt zou het pictogram op de adres balk moeten staan en dat zie ik nergens en ik zie het ook niet in uw printscreen,
Groetjes ,
Lowie12
 
het pictogram komt pas te voorschijn indien jij dus op een anders talige pagina zit ....

57a4a9ed19882-Ashampoo_Snap_2016.08.05_16h57m35s_011_.png
 
Hartelijk dank Emi,
Fijne avond verder ,
Lowie12
 
graag gedaan ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan