• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

OOSU10 instellingen, svp een check ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Een paar dagen geleden gaf Abraham mij dit programma om de ongewenste nieuwsgierigheid van Microsoft te beteugelen. Nu heb ik mijn instellingen gecheckt en volgens mij staan deze nog niet optimaal.

Zou Abraham of iemand anders de bijgevoegde instellingen even willen controleren en mij adviseren? Alvast bedankt.

57a6070d18edd-1e_deel.jpg


57a6073996b7c-2e_deel.jpg
 
Je laat je verlijden door de driehoekjes, maar met die instellingen is niks mis.
Bij mij in Windows 10 staan enkel de Windows Updates op groen - bij jou geheel gedeactiveerd en dat is niet de bedoeling - daarom die uitroeptekens!
 
Ga naar "actions" "apply all recommended settings". Dan krijg je hun adviesinstelling. Daarna kun je fijntunen als je dat nog wilt.
Klik op het betreffende item en je krijgt extra advies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Abraham en Veng,
Bedankt!
 
En als je op revert changes had geklikt was alles weer zoals je het wilde hebben

ps alles waar een groen vinkje achter staat zou ik het schuifje zowieso op groen zetten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je pdexie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan