• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

asus eeebook herstelsleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Hey,

Ik heb een asus eeebook en m'n bitlocker key staat opgeslagen op de notebook maar geraak er niet meer op,
nu ga ik naar hersteloptie's met F8 en er staat als u deze sleutel wil ophalen,gaat u naar: http://windows.microsoft.com/recoverykey op een andere pc of mobiel,
en dan kom ik op de site microsoft.com!
De sleutel ID heb ik(voor het geval u deze nodig hebt)komt op scherm waar ik de herstelsleutel moet ingeven).
Ben ten einde raad,help wordt ten zeerste geapreccieerd omdat ik al weken aan het zoeken ben!!!:wall: dank bij voorbaat
 
Ben je de sleutel vergeten? Of is het van de een op de andere dag ontstaan bijvoorbeeld na een bepaalde handeling? Want dan kan het zijn dat de schijf door middel van een virus is geblokkeerd en dan moeten we in een hele andere hoek zoeken.
 
Normaal gesproken weet ik niet beter dat de sleutel ook naar een USB-stick wordt opgeslagen.
 
Die kan je overslaan. Dat is geen verplichting.
 
Nee ik had het bestand winlogon.exe verwijderd en kon ik niks meer.Nu heb ik terug windows,van mijn nieuwe pc overgezet...en werkt???niet zoals het moet want touchpad en keyboard werken niet meer!!!Daarom heb ik de herstelsleutel nodig!!!
 
Zijn de touchpad en keyboard drivers up to date?

Had je nog naar mijn link gekeken, in mijn eerste bericht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja heb gekeken,heb een driver gedownload van asus maar weet niet wat ik moet installeren,bij apparaatbeheer is touchpad ook verdwenen,het rare is dat als ik de eeebook opstart ik m'n bios pw kan intypen!!!??? zie afbeelding,hoe kan ik de touchpad terug installeren???15f9m8dE-1470577435-0b22ff27938226cdc2c9ce3747fda690.png
 
De foto is te klein om goed te zien wat jij bedoelt.
Wat voor driver heb je geinstalleerd dan?
Wast voor type Asus ebook heb jij? dan kan ik even kijken naar drivers.
 
Wat is het voor Ebook en in hoeverre kan je deze nog starten? De Bitlocker sleutel moet je toch ingeven nog voor je bij Windows in kunt loggen?

Wil je een foto uploaden doe dat dan op de volgende manier:


Ga nnar http://www.imgdumper.nl/


Klik op deze website op de Bestand kiezen zoals is aangegeven in de onderstaande afbeelding in het

5774de4b32f5d-2016-06-30_10_36_56-Postvak_IN_-_rubenvanheteren%40hotmail.com_-_Outlook.png


Vervolgens ga je naar de afbeelding die je wilt uploaden zoals in onderstaande afbeelding groene kader is de te uploaden afbeelding. Kies vervolgens Openen zoals met rood aangegeven.

5774df3be51cf-2016-06-30_10_42_30-IMGDumper.nl_2.1_%C2%BB_Bekijk_Afbeelding.png


Kies vervolgens de knop Upload zoals op onderstaande afbeelding aangeven in het rood.

5774df7c71013-2016-06-30_10_43_42-IMGDumper.nl_2.1_%C2%BB_Home.png


Vervolgens zie je een aantal links verschijnen, zoals in onderstaande afbeelding in het rood. Je kopieert de bovenste link (net als in het kader) en plaatst deze op het forum.

5774dfe5f33af-2016-06-30_10_44_17-.png
 
57a8738f28819-15f9m8dE-1470577435-0b22ff27938226cdc2c9ce3747fda690.png


Is een asus eee book x205ta bios geflashed naar x205taw.

--- Update ---

57a8754f1662f-forumpcprobleem.png


57a8754f1662f-forumpcprobleem.thumb.jpg


--- Update ---

Het is een asus eeebook x205ta,bios is geflashed naar x205taw de 202 dacht ik....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De foto's die je hebt gemaakt zijn niet te lezen zou je deze in betere kwaliteit willen maken?
 
Welke windows versie gebruik jij?
Welke driver had je nu geinstalleerd?
 
Windows 10,maar ik wil die niet dus zou ik kunnen win 8 of 7 erop kunnen krijgen???
Deze driver: SetupTPDriver.msi
 
Dat kan. Als je een upgrade van Windows 10 hebt gedaan dan kan je na 10 dagen nog terugkeren naar de vorige versie van Windows. Is dit niet het geval dan zal je een nieuwe installatie moeten doen van het gewenste besturingssysteem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan