• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Indringende video's over autorijden en afgeleid worden...

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
A

Abraham54

Gast
In Dicht bij huis, introduceerde AT&T 6 karakters op een perfect gemiddelde dag.
Hun leven wordt onherroepelijk veranderd door de verwoestende consequenties van een schijnbaar onschuldige blik op een smartphone tijdens het rijden.
Geen enkel bericht is een leven waard. Het kan wachten.​

 
Heftig, maar helaas werkelijkheid. In een fractie van 1 seconde kan het leven van vele een andere wending krijgen. Zo vandaag ook weer het geval.
 
Goed dat er aandacht aan wordt besteed, alleen jammer dat niet iedereen er iets mee zal doen, omdat hij of zij denk, dit overkomt mij toch niet.
Ik gebruik zelf al jaren geen telefoon meer in de auto.
 
Knap in beeld gebracht.

Deze heeft hetzelfde effect op mij wat betreft impact (iets compactere video).
daarkunjemeethuiskomen

In eerdere tijden waren dat Postbus 51 campagnes van de rijksoverheid (met veel meer thema's).


 
Ja de Postbus 51 zijn ook altijd goed gemaakt, vooral van de jongen die geen gordel om heeft en dan met 50 km per uur tegen de ruit aankomt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat het een zo belangrijk onderwerp is.

bump.gif
 
:pDe verleiding is groot! Maar erop klikken, toch maar niet.
 
Toch erg dat mensen vaak met andere dingen bezig zijn en dat het dan zo snel verkeerd kan gaan.
Is weer een goede les om goed op de weg te blijven letten.
Ik gebruikt gelukkig nooit meer een telefoon in de auto.
 
bump.gif


Om nogmaals de aandacht hierop te vestigen.
 
http://i9.photobucket.com/albums/a55/minikatanarox/bump.gif[/IMG]

Wederom een bump; hier in Twente zijn te de laatste tijd een aantal ongelukken gebeurd, , die mogelijk allen te wijten zijn aan smarthone gebruik.
De moderne mens denkt schijnbaar dat apparaat overal en nergens te kunnen gebruiken.
E-mail, Facebook, What'sAp enz.: het kan wachten.
 
Ik werd gisteren bijna van de sokken gereden door een auto die vanuit een woonerf de straat opdraaide. De jonge bestuurder had een hand aan het stuur, de andere hand aan het oor, omdat hij aan het bellen was. Ik schudde mijn hoofd, maar hij zag me niet eens.
 
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik door een afslaande Volkswagen Golf van mijn fiets ben geslingerd.
Die vent had de telfoon ook aan een oor, had ik nog gezien.
Raar maar waar, mijn fiets had niks.
Hoefde alleen alleen het stuur weer recht te zetten.
 
Hier zijn de laatste weken 3 doden gevallen, bij 3 eenzijdige ongelukken en allemaal jongeren.
(Het kan ook de snelheid zijn geweest) Maar je gaat toch weet aan smartphones denken.
 
Dat is mooi gemaakt en toch is het levens echt.
Ook weer een goede reden voor geen telefoon gebruik in het verkeer.
 
Nieuw - een 3D ervaring.


Deze video kan het best via een smartphone afgespeeld woorden met het gebruik van oordopjes, om de belevenis echter te maken.


Tevens heb ik nog een indringende en aanvullende video gevonden die ook weer alles zegt:

 
Bump.
Omdat ik het belangrijk vind dat het verkeer veiliger wordt.
 
Dat is weer een duidelijke boodschap.
Ik ben alleen bang dat veel mensen zich er niets van aan trekken.
Gelukkig ben ik al jaren verstandig en gebruik ik geen telefoon tijdens het rijden.
 
Het moet altijd eerst fout gaan voordat die simpele zielen die hun o zo belangrijke mobieltje waar ze mee vergroeid zijn met rust laten in de auto.
En zeg nou niet dat kan ik wel...... Nee dat kun je niet.
Houd het gewoon bij auto rijden daar heb je het al druk genoeg mee.
Helaas moet ik het toch zeggen maar het zijn allemaal losers die het leven van een ander in gevaar brengen.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan