• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows 10 terug zetten na windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

computermeid

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
200
Waarderingsscore
1
Goeie morgen

Ik heb laatst toen had ik nog een paar dagen, om de update te doen na Windows 10.


Dus ja toch maar besloten want ik heb ook een laptop en daar staat 10 op en dat werk geweldig!


Alleen ja op de computer, ja is niet echt een nieuwe computer meer.

Maar alles werk zo sloom kan maar 1 ding los hebben staan, ja anders loop hij vast.

Dus ja 10 ik denk ik te zwaar voor deze computer?

Dus is er een mogelijkheid om terug te gaan naar 7?

Of moet je hem dan echt na de computerwinkel brengen om 7 er opnieuw op te zetten?
 
Allereerst heb je gekeken of er drivers zijn voor jou computer? Denk aan de videokaart,computer enz, want dit komt niet via windows zelf.
Dit moet je via de site van de makers zelf halen.
Mocht dit er niet zijn of helpen dan kun je op de volgende manier terug naar windows 7.

Terug naar Windows 7 of 8.1 is mogelijk, als je het binnen een maand doet.
Om dit proces te starten moet je in de instellingen duiken. Ga naar Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Herstel. In dit venster zie je de optie om terug te gaan naar je oude Windowsversie. Wanneer je op Aan de slag drukt en bevestigt start je dit proces, dat overigens wel wat tijd in beslag neemt. Let op: de optie is beschikbaar tot 31 dagen na de upgrade naar Windows 10.

--- Update ---

Heb je geen virus binnengehaald, de laatste tijd?
Wat is het merk en type computer?
 
die jongen die in die computer zij dat het wel moet lukken maar ik ga dan proberen om terug te zetten ik hoop dat het lukt in ieder geval bedankt
 
Geen dank!
 
Naamloos.jpg

ik weet niet of je dit bedoelt maar misschien heb je hier iets aan
 
Dit zegt niets over het merk/type. ( ik bedoel de naam en type van de computer zelf, bijvoorbeeld samsung en dan het type.)
Maar ik kan wel zien dat de systeemvereisten goed zijn.
Ik neem aan dat jij genoeg vrije ruimte op jou computer hebt, anders was het ook niet gelukt.
Dus windows is niet te zwaar voor jou.

Dit heb je nodig voor windows 10
1 GHz processor of hoger
1 GB geheugen voor 32-bits systeem of 2 GB voor de 64-bits versie
16 GB vrije opslagruimte voor de installatie
Een DirectX 9 videokaart die werkt met de standaard WDDM-driver
 
Laatst bewerkt door een moderator:
--- Update ---

ik hoop dat je dit bedoel (zie foto)20160612_095432.jpg

en die andere dingen die je bedoel waar kan ik dat precies vinden ja sorry ik weet niet er zoveel van
 

Bijlagen

  • 20160612_095432.jpg
    20160612_095432.jpg
    86,6 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat is het merk en type Acer Aspire L 3600.

--- Update ---

Ik heb even gekeken, maar de enigste drivers voor jou dekstop is voor windows 7.
Aangezien jou dekstop van 2008 is, dit verklaart waarschijnlijk het traag werken en vastlopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan