• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Winaero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar vragen staat op dit forum vrij. En dus mag je alles vragen ook of iemand het even voor je kan opschrijven.

@Najsnarf, bij ik zie alleen maar dit zie ik verder geen foto staan. Heb je de stappen uitgevoerd zoals in bericht #16?
 
Maar vragen staat op dit forum vrij. En dus mag je alles vragen ook of iemand het even voor je kan opschrijven.

@Najsnarf, bij ik zie alleen maar dit zie ik verder geen foto staan. Heb je de stappen uitgevoerd zoals in bericht #16?

Uiteraard staat vragen vrij, daar is dit forum voor.
Maar waar het mij gewoon omging is dat je kan op een antwoord wachten of zelf eens via google kijken of de oplossing of antwoord op vraag te vinden is.
 
eitje!
en @ Rubensky: zie # 17(daarna kwamen er weer wat reacties, en dat kan verwarrend zijn denk ik)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zie alleen maar dit (kwart slag gedraaid...)
wufbib.jpg

Wat bedoel je daar dan? Ik zie daar geen foto staan of een link ernaartoe.
 
Sorry dat ik er weer inbreek, maar het lijkt erop dat Najsnarf een afbeelding laat zien van de website, maar als ik het allemaal nog volg gaat het erom dat het programma winearo tweaker gedownload en genstalleerd wordt en vanuit dat programma kan Najsnarf windows update in het configuratiescherm plaatsten of hij doet het op de manier als bij Nr 2 hier in dit topic
 
ja dat klopt.
 
download link naar de nieuwste versie van de WinaeroTweaker 0.6.0.6
dit is een zip bestand .

57a8b08d922f0-Ashampoo_Snap_2016.08.08_18h14m56s_007_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik hb al de mogelijkheid van windows 10 update in mijn configuratie dankzij Pdexie:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn dan kan je nu een aantal instellingen zelf regelen aangaande de updates.
 
tja, het heeft wat leeswerk gekost sinds mijn vraag gisterochtend. Zo verbaasde ik mij er ook al over dat die "bureaubladgadgets" van Windows 7 oorspronkelijk ook niet meer in 10 staan, maar na een tweak of hoe dat gaat nu wel.Maar voor alle betrokkenen: iedereen hartelijk dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan