• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Winaero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
Bij de "verjaardagsupdate" van Windows 10 stuitte ik ook al snel op
http://winaero.com/
(naar aanleiding van bv. herinstall solitaire zoals voorheen)
Heeft iemand hier ervaring mee of hier nuttige zaken op staan?
 
Het gaat er om wat je zelf nuttig vind uiteraard, maar er staan geregeld dingen op die site die handig zijn ja.
Voor zover ik het weet is de site ook vertrouwd.
 
Dank je wel. Je mededeling begrijp ik wel, maar ik probeer wat ervaringen van anderen te krijgen.
 
Nee, het ging alleen maar om Patience, als ik achter de pc ergens op zit te wachten zeg maar. Verder niet.
 
jawel, maar volgens mij niet de klassieke versie. Inmiddels de 8packgadgests opgehaald, en alleen patience er uit gehaald. maar het ging mij ook om de vraag of er in winaero.com ook andere nuttige zaken zaten.
 
Wat bedoel jij nu met klasssieke versie van Patience - van voor - of na na de Vista Patience versie?
Of doel je op de door Microsoft afgeleide versie van Patience - zit ook in de Windows 7 Games = FreeCell.
 
zou kunnen; ik dacht dat Windows 10 je laat betalen voor een aantal spelletjes. Ik was alleen maar genteresseerd in solitaire. Is mijn andere vraag over die niet aanwezige J-schijf afgesloten?
 
ga kijken, ik krijg nl van dat topic nooit meer email, van dit topoc dudidelijk wel. Rara.
 
Het is een heel erg handig programma om bijvoorbeeld de Windows update aan het configuratiescherm toe te voegen en de downloadlocatie in Edge te wijzigen zonder in het register te hoeven duiken. Daarnaast zitten er nog 10 tallen andere handige (helaas) in Windows 10 standaard verborgen opties in.
 
Kun je iets meer uitleggen welke handelingen er dan nodig zijn? Edge gebruik ik voorlopig nog niet, maar die updates voor W 10 is altijd even zoeken. En die verborgen opties?
 
Klik de tool maar aan dan zie je allerlei opties in de linkerbalk rechts kan je dan de opties instellen. Over welke optie heb je precies een vraag?
 
Die had ik al een paar keer gezien, maar het gaat mij (bijvoorbeeld) om die updates voor W10 direct in je configuratiescherm te vinden.
 
Nu dat gaat als volgt: Je zoekt in de linker kolom naar Control Panel. Daaronder zit Windows update. In de rechterkolom zet je dan het vinkje aan bij Add Winsows update to control panel/ system and security.
 
ik zie alleen maar dit (kwart slag gedraaid...)
wufbib.jpg
 
In Windows 10 is de Windows Update uit het Control Panel/Configuratiescherm verdwenen.
 
dus wacht ik nog even de reactie van Rubensky af, want hij wist hoe je het in het configuratiescherm bij W 10 kon invoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan