• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

kb 3176929

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Beste vrienden na het updaten gisteren van de verjaardagsupdate is er vandaag een update aangeboden kb3176929 en opgezet er werd gevraagd om terug op te starten maar dat gaat niet meer krijg een zwart scherm met een cirkeltje met allemaal puntjes dat blijft ronddraaien en er gebeurd verder niets meer weet iemand raad.
Dank bij voor baat
Lowie12
 
Onder welke build draaide je dan? want kb3176929 brengt je naar build 14393.10

Hoe ben jij aan de anniversary update gekomen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste pdexie,
IK heb die update bekomen langs de informatie die er stond van aarie 25 ik moet zeggen als ik die gisteren heb binnengehaald ben ik gaan kijken via winver en daar stond versie 1607 build 14393.1 en nu staat er build 14393.10.
Nu is het wel zo dat de build nummer is verandert maar ik kan niet meer opstarten.
Bedankt voor de respons,
Lowie12
 
Beste pdexie,
IK heb die update bekomen langs de informatie die er stond van aarie 25 ik moet zeggen als ik die gisteren heb binnengehaald ben ik gaan kijken via winver en daar stond versie 1607 build 14393.1 en nu staat er build 14393.10.
Nu is het wel zo dat de build nummer is verandert maar ik kan niet meer opstarten.
Bedankt voor de respons,
Lowie12

Welke link precies was het ? want aarie 25 heeft volgens mij 2 links gegeven

Verder hoe lang heb je gewacht bij dat cirkeltje en heb je tijdens het proces de pc / laptop uitgezet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De gegeven link levert hier niks op (werkt niet) en tja als je niet langer dan 5 minuten kan wachten? sorry hoor ik snap niet dat vele het geduld niet kunnen opbrengen een update/ upgrade de tijd te geven om bij te werken.

Maar als je nu helemaal niet meer in het systeem komt zou ik via aangemaakte windows 10 opstartmedium je pc / laptop laten opstarten en draai een herstel
 
Pdexie,
Bedankt voor de moeite fijne avond verder,
Beleefde groeten
Lowie12
 
Geen dank, misschien dat hier nog iemand anders een oplossing voor je heeft.

Als je trouwens helemaal niet meer kan opstarten is dat als je probeert op te starten het opstarten verbreekt op een gegeven moment start windows 10 vanzelf dan de herstelmodus op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan