• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

gedetailleerde status weergeven op vergrendelingsscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
via actiecentrum persoonlijke instellingen vergrendelingsscherm kies een app waarvan u gedetailleerdestatus wil weergeven heb ik kalender aangeduid
een app waarvan je snelle status wil weergeven heb ik het weer aangeduid.
In beide gevallen zie ik deze apps niet verschijnen op mijn vergrendelingsscherm heeft iemand daar een verklaring voor,
Ik dank bij voor baat,
Lowie12
 
Heb jij toevallig de nieuwste update van Windows 10 binnen gesleurd? En genstalleerd?

Dan lijken deze opties nog niet helemaal goed te werken. In sommige gevallen wil het helpen de functies opnieuw te activeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
inderdaad ik heb de nieuwe update binnengehaald maar het werkt toch niet ook niet bij opnieuw activeren ,
Dank voor de respons,
Lowie
 
Op de een of andere manier krijg ik het hier ook niet voor elkaar. ik ben het aan het uitzoeken, mocht ik erachter komen dan laat ik het weten. Of misschien weet een ander hoe en wat. Maar het lijkt erop dat deze functies na de update niet meer werken en dit tot nog toe door Microsoft over het hoofd is gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan