• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Forum gebruikersnaam veranderen

  • Onderwerp starter caem0018
  • Startdatum
C

caem0018

Gast
In 2007 aangemeld met de huidige gebruikersnaam, heb ik zeer weinig gepost en wordt daarom ook nog vermeld als New Member.
Graag wil ik de lastige gebruikersnaam vervangen door een korte / meer herkenbare.
Is dat alsnog mogelijk?

-Ed
 
Heb je al in jou profiel gekeken of je het kon vinden?

--- Update ---

Ik heb zelf ook even gekeken en kon het niet vinden.
Maar ik denk dat Porrelaar of Abraham dit wel kunnen veranderen of dat ze weten hoe dit moet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Forum aanmeldingsnaam veranderen is helaas niet meer mogelijk.
 
Ik vermoedde dat ik ooit een account heb aangemaakt met een kortere gebruikersnaam (PD1EU).
Vandaag het wachtwoord opgevraagd met mijn huidige e-mailadres, en dat werkte. Dat account is van 2008.
Het lijkt me verstandig om beide accounts te verwijderen omdat er weinig is gepost.
Een nieuw account aanmaken met een betere gebruikersnaam is dan toch mogelijk (met mijn huidige e-mailadres)?
Kan ik dat zelf doen of is de hulp van een admin nodig?

-Ed
 
Hallo leeftijdgenoot, bij hoge uitzondering wil ik aan jouw wens voldoen.
 
Hallo leeftijdgenoot, bij hoge uitzondering wil ik aan jouw wens voldoen.
Aha, vandaar de aanduiding in je gebruikersnaam.

Hartelijk dank voor deze geste. Het mag per direct toegepast worden.
Ik kom met dezelfde avatar terug (dus toch een beetje herkenbaar).

-Ed
 
Laatst bewerkt:
Log dan nu maar uit.
Dan ga ik zo aan de slag voor jou!
 
Heel fijn dat het zo snel geregeld is.
Je medewerking wordt op prijs gesteld.:cool:

-Ed
 
Hallo Ed, welke Linux distributie gebruik jij eigenlijk?
 
Elementary OS met de prachtige Pantheon gebruiksomgeving is eigenlijk mijn favoriet.
Om het naar mijn zin te maken moest er veel aan getweakt worden. In feit is het iets te elementair (voor mij).
Sinds kort gebruik ik Xubuntu 16.04 LTS. Out of the box voldoet dat geheel aan mijn wensen en heeft het een goede tweede plaats ingenomen.
De XFCE desktop is toch iets minder mooi.

-Ed
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan