• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Ik heb net een pc gekocht met de functie dat je harde schijf eruit haalt(terwijl je op de pc werkt of niets doet)dus heb hier harde schijven liggen waar ik windows op wil installeren,maar als ik een installatie wil uitvoeren bijvoorbeeld op de H: hoe moet dat gebeuren,ben bang dat ie anders de hele boel overschrijft.
 
Je kan natuurlijk, dat is de meest eenvoudige optie de andere harde schijven losmaken Windows installeren en de rest weer vastmaken. Maar wat je ook kan doen is de Windows CD erin en dan heel goed opletten welke schijf je pakt. Goed kijken welke schijf het is. Als het een lege schijf is en op de anderen staat data dan weet je dus dat het de schijf is met de meeste vrije ruimte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan