• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

win10 jubileum update Start aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

schorpioen40

Enthousiast
Lid geworden
29 apr 2008
Berichten
2.374
Waarderingsscore
0
Ik kreeg net de nieuwe update binnen en die is automatisch genstalleerd!
Echter als ik op de startknop krijg ik de tegels en ALLE APPS!!
Eerst had ik :Meest gebruikt met Documenten,Downloads,Verkenner Instellingen Aan/uit en ALLE APPS (als ik deze aanklik krijg ik alle apps) nu heb ik die gelijk,hoe kan ik dit wijzigen???

Mvg schorpioen40
 
Re: win10 jubileum update

Dit heb ik ook, dit is met de nieuwe zomer update gekomen.
Maar als je gaat naar -> start -> persoonlike instellingen -> start -> daar kun je de vinkjes uit zetten hoe jij dit wil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Of indien je toch een klassiek startmenu wil hebben?
ClassicShell is nu voor de nieuwste Win10 versie geschikt.
 
Re: win10 jubileum update

Dit heb ik ook, dit is met de nieuwe zomer update gekomen.
Maar als je gaat naar -> start -> persoonlike instellingen -> start -> daar kun je de vinkjes uit zetten hoe jij dit wil.

je vergeet hier te vermelden dat je naar onder dient te scrollen en op "kies welke mappen in start worden weergegeven" te klikken ..
vervolgens dien je deze in te schakelen ..

57ab5de3d0a97-Ashampoo_Snap_2016.08.10_18h56m30s_006_.png
 
@Emi
Bedankt voor het vermelden :biggrin:
 
Re: win10 jubileum update

je vergeet hier te vermelden dat je naar onder dient te scrollen en op "kies welke mappen in start worden weergegeven" te klikken ..
vervolgens dien je deze in te schakelen ..

57ab5de3d0a97-Ashampoo_Snap_2016.08.10_18h56m30s_006_.png

Emi, dit is gecontroleerd maar onderaan staat ALLE APPS niet meer waarmee ik zelf de apps kan openen(alfabetische volgorde) die zijn al geopend!

Mvg schorpioen40
 
dat alle apps niet meer vermeld staat is dan ook om dat al de apps rechts vermeld staan als je start open heb staan en hier dien je maar naar onder te scrollen ...
57ab65eee43cc-Ashampoo_Snap_2016.08.10_19h31m48s_007_MKSWindow-0.png


--- Update ---

dit is dus een aanpassing dat men gedaan heeft op aanvraag van al de insiders deze aanpassing kun je volgens mij ( ben er nog niet achter gekomen ) dus niet wijzigen naar hoe het eerder was in de build 10586.494
 
Of op de drie streepjes bovenaan links in de startbalk klikken ...
 
indien men op 3 streepjes klikt links boven aan in start dan verdwijnen de "apps" uit het zicht van start ..

57ac45fe3e3df-Ashampoo_Snap_2016.08.11_11h29m33s_001_.png
 
Wat een problemen.
Daar heb je geen last van in ClassicShell.
 
Wat heet "last hebben van ..."
Een mens in zo'n gewoontebeest dat bij de minste wijzigingen (lees: vernieuwingen) - ook zijn dat verbeteringen - een paniekreactie ontstaat.
Gewoon even wennen aan de nieuwe situatie en je zal merken dat je uiteindelijk meer terug wil naar de "oude". Meestal toch.
 
ik ga volledig akkoord met hier boven .. men dient effe te wennen aan deze veranderingen .
 
Ik begon net te wennen aan Win10 en nu weer veranderingen(maar daarvan geen duidelijke omschrijvingen) dus laat ik het maar over mij heen komen!!
 
Ik vind het nieuwe menu een stuk mooier geworden, ik ben zelf wel blij met de nieuwste update.
Maar niet iedereen hou steeds van die veranderingen.
Maar het scheelt de volgende 2 grote updates staan voor 2017.
 
Ik vind het nieuwe menu een stuk mooier geworden, ik ben zelf wel blij met de nieuwste update.
Maar niet iedereen hou steeds van die veranderingen.
Maar het scheelt de volgende 2 grote updates staan voor 2017.

RedStone 2 (medio januari 2017) zal voornamelijk de mobiele apparaten gelden.
Verwachten kan je dan je dan ook een Surface smartphone voor bedrijven en nieuwe Surface computers.
 
Oke goed om te weten, dus dan blijft het zo als het nu is.(op verbeterpunten na misschien)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan