• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Heb ik nu de jubileum update of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fernandez

Gewaardeerd
Lid geworden
10 jul 2013
Berichten
1.718
Waarderingsscore
8
Ik heb na alle voorbereidingen toch maar besloten om de jubileum update niet handmatig te installeren.
___
Waarom? -- Ik ben gewoon een watje op dat gebied! :eek:
-- Ik vond het idee van mijn antivirus verwijderen voor een installatie maar niks.--
Nu zijn er vandaag drie updates binnen gekomen en na herstart automatisch geinstalleerd.
Mijn vraag is: Kan ik ergens zien of de jubileum update ertussen zit?
Want deze installatie ging wel heel vlot voor een upgrade.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent niet de enigste hoor.
Ik zelf heb het ook al 4 x geprobeerd met de links die ze gaven.
Maar steeds in het laatst van { herstel naar de vorige versie }.
Wacht nu gewoon af,het komt van zelf wel,en anders maar niet.
 
@Fernandez klik start > instellingen > systeem
scrol naar beneden en klik op " info"
je zou hier de build versie vermeld moeten zien van je besturingssysteem en deze is 14393.51
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wat ik zie: Build van besturingsysteem: 10586.545
 
Jouw versie is niet de RedStone versie maar wel een geupdate versie van de November Update, Versie 1511
 
Dus geen jubileum versie? :(
 
Bij mij ook. Als ik dit lees, zou je verwachten dat een cumulatieve update alleen werkt als ook de jubileum update is genstalleerd.
https://www.neowin.net/news/microso...-pcs-build-1439351-10586545---heres-whats-new
Maar ik lees ook dit:
"Of course, not everyone is on the Anniversary Update yet, and today is Patch Tuesday, so everyone gets a patch. Microsoft also released build 10586.545 (for the November Update, Version 1511) and 10240.17071 (for the original Windows 10 release, 1507).
Dus idd. hebben wij de Anniversary Update nog niet, anders hadden we dat wel gemerkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt! Veng--
Bah :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan