• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

herstellen in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Nu ik de verjaardagsupdate heb geinstalleerd weet ik niet hoe je in veilige modus mijn computer kan herstellen naar een vorig herstelpunt kan iemand mij dit stap voor stap uitleggen waarvoor dank bij voor baat ,
Lowie12
 
Kan dit alleen in veilige modus?
Zo niet dan kan het zo.
Maar dit zou volgens mij ook in veilige modus ook zo moeten lukken.

Open het Configuratiescherm. Klik daarvoor onder in beeld op het pictogram van het vergrootglas.
Typ 'Configuratiescherm'.
Klik op Configuratiescherm Bureaublad-app.
Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven op Weergeven op Categorie).
Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
Klik op Systeemherstel.

Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt staat de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
Klik op Zoeken naar programma's die worden benvloed.
Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door. Klik op Sluiten.
Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
Klik op Voltooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn 2 vragen die ik van te voren wil stellen. Heb je systeemherstel aangezet? Anders is er sowieso geen herstelpunt. 2 Heb je veilige modus voor Windows 10 wel aangezet? Deze staat standaard uit in Windows 10.
 
Veilige modus is betere optie:

Klik op de knop Start en vervolgens op Instellingen in het menu dat verschijnt. Er opent nu een venster (Instellingen) waarin je kunt kiezen voor de optie Bijwerken en beveiliging / Systeemherstel. Klik vervolgens op de optie Nu opnieuw opstarten onder het kopje Geavanceerde opstartopties. Nadat je pc opnieuw is opgestart en het scherm Kies een optie wordt weergegeven, klik je op Probleemoplossing > Geavanceerde opties > Opstartinstellingen > Opnieuw opstarten. De pc zal nu nogmaals opnieuw starten, waarna er een lijst met opties wordt getoond
 
Hartelijk bedankt iedereen voor de respons fijne avond verder ,
Beleefde groeten,
Lowie 12
 
Nog makkelijke gaat het met dit tool: download
56dd5c035cca0-47db20793d2be983-16x16.png
BootSafe van Foolish IT naar het bureaublad.
  • Pak het bestand met de naam BootSafe.zip uit in een nieuwe map.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op BootSafe.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Standaard staat de optie Safe Mode geselecteerd, voor de veilige modus met internetverbinding selecteer je de optie Safe Mode with Networking.
  • Klik nu op de knop Restart Windows om het systeem opnieuw op te starten in de veilige modus.
  • Er verschijnt nu nog een klein venster om het herstart te bevestigen, klik hier op Ja om daadwerkelijk te herstarten.
56dd5cf3839e5-BootSafe.png
 
geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan