• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoeveel GB heeft W10 nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows is net het heelal: het dijt maar uit. Hopelijk ontmoet het ooit een zwart gat.:lol:

Als je de ontwikkeling van Windows gevolgd heb.
Bijvoorbeeld windows 98SE, net geen 200MB op de schijf.
XP ca 1,8 GB
En toen kwam Vista - 18GB en de broertjes daarvan ook - Virtueel geheugen en slaapstand komen er nog bij.

@ Emi: jij verwijdert toch wel het slaapbestand op de SSD en gebruikt geen Slaapstand met die SSD?
 
nee de slaapstand is hier uitgeschakeld deze gebruik ik nooit

--- Update ---

daarbij werd VMware op een HDD geinstalleerd en zodoende komt elke virtuele Windows ook op de G schijf in de map " program files(x86)
 
Aha, de slaapstand in Energiebeheer. Ook nog nooit gebruikt.
Even dacht ik veel te moeilijk!
 
Het lijkt er op dat ik het voor elkaar heb, ik had nog een map met data op de C-schijf staan met daarin enkele video's samen goed voor 25 GB die heb ik maar eens weggegooid en nu paste de update wel. Ik vond het ook al zo vreemd dat die schijf bijna vol was. En dat die schijf te klein wordt ben ik niet zo bang voor, ik doe bijna niets met Windows omdat ik eigenlijk alleen maar met Linux werk. Hartelijk dank voor het meedenken en het aandragen van een oplossing.
 
fijn dat het je gelukt is ...
 
En mooi dat er zo veel tussentijdse reacties waren: we zijn nu bij # 45...
 
Dat is het mooie van zo'n forum, van praat komt praat en krijg je soms heel veel zijdelingse informatie wat niet direct een antwoord op de vraag is maar er wel direct mee te maken heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan