• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Controller op pc, camera doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsvdv

Vaak hier
Lid geworden
16 okt 2013
Berichten
677
Waarderingsscore
1
Hallo,

Ik gebruik een ps3 controller voor bepaalde pc games, ik gebruik hier wat programma's mee die de pc laat denken dat mijn controller een xbox 360 controller is.
Bij sommige games, zoals The Crew en Rocket League schiet mijn camera ineens naar links of naar rechts, dit doet hij dan een tijdje en dan stopt hij. Later doet hij het weer.

Is hier iets aan te doen? Zo ja, wat dan?
 
Ik weet hier niet veel van af, maar het lijkt op de controller kuren heeft, is hij draadloos?

Die programma`s die je daarvoor gebruik zijn dit originele programma`s en up to date?
Kan ook zijn dat 1 van die programma`s niet altijd lekker loopt.
 
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Giotek controller gehad. Dit schijnt 3 oorzaken te kunnen hebben.
1. de controller is kapot
2. de controller wordt niet ondersteund door het spel of de PC
3. niet de juiste instellingen voor de controller

Bij mij gebeurt het nog wel eens dat de camera draait. Maar wat altijd werkt is de stick een aantal keer in beide richtingen op te draaien. Dan houd het soms gewoon op gedurende de hele game sessie.

Wat eventueel handig om te proberen is, is dit programma:
http://www.x360ce.com/

Ik kwam hier ook pas later achter dat dit programma bestond en dit heeft mij in ieder geval geholpen de controller juist in te stellen.
 
Intussen heb ik net als jou een PS3 controler aangesloten op mn PC. En het werkt super goed. Ik moet wel DS3 tool gebruiken, en het kost even wat moeite om te installeren op de PC. Maar tot zover werkt het super!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan