• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

VMware voor Linux

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon op ok klikken ... om vervolgens de usb stick te kunnen gebruiken ...al wat je op de stick zet kun je ook op je gast os gebruiken ...
(je kan het vinkje aanzetten om deze melding niet meer te zien )
 
Toch even dit topic naar boven halen.
De freeware versie bevalt heel goed. Toch mis ik daar een back-up en restore menu zoals bij VirtualBox. Is die in de pro-versie wel aanwezig?
 
je zou ook in de free versie waarschijnlijk snapshots kunnen maken...klik daarvoor op de wekker met de steeksleutel ...
om een snapshot terug te zetten klik je dan op de wekker met het pijltje

Ashampoo_Snap_2017.04.02_20h50m23s_001_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie veel, maar geen klokje met steeksleutel:

58e14e8f19f25-Schermafdruk_van_2017-04-02_21-18-11.png
 
dan is er inderdaad een beperking tussen de gratis versie en de pro

58e153f14fa86-Ashampoo_Snap_2017.04.02_21h39m09s_006_.png
 
Dank je, Emi. Nu komen de verschillen naar boven.
Dat mag ook wel voor dat geld .:smile:

--- Update ---

Grote verwarring bij mij als ik zie dat er een VMware Workstation is en een VMware Workstation Player.
Wie weet de verschillen?
 
Workstation heeft een aantal functies die in de Player ontbreekt
zo kun je via de Workstation in team verband met elkaar verbinden door gebruik van een private LAN verbinding en multi-level ..
ook het aanmaken van snapshot's ontbreekt in de Player.
de workstation is eerder gericht op power users en ontwikkelaars ..
De kerntechnologie van beiden programma's zijn nog thans hetzelfde ...
doch de Workstation ondersteunt het gebruik van fysieke schijven terwijl de Player dit dus niet kan .
 
Wederom dank, Emi. Ik had een downloadlink geplaatst in een Nederlandse handleiding voor de Workstation uitvoering en niet de Player (inmiddels hersteld).

Installatie VMware Workstation Player Linux
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan