• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows old

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Beste vrienden,
Ik heb via schijfopruiming windows old trachten te verwijderen maar dat lukt maar gedeeltelijk want de map zelf krijg ik niet weg,
Weet iemand raad dank bij voor baat,
Lowie12
 
Had jij Schijfbeheer met adminrechten opgestart of juist gewoon dubbelgeklikt?
Want daarin zit het verschil!
 
Hartelijk bedankt voor de respons heb het uitgevoerd in veilige modus en het ging probleemloos,
Aan beide nog een dikke mercie en een fijne dag verder,
Beleefde groeten,
Lowie12

--- Update ---

Abraham 54 ik had nog een vraagje schijfbeheer met adminrechten opstarten hoe moet ik dat doen ,
Dank bij voor baat,
Lowie12
 
Schijfbeheer hoef je niet apart op te starten met adminrechten!
Klik met rechts op Computer en kies dan voor Beheren.
In het venster Computerbeheer klik je in de linker kolom dan op Schijfbeheer.
 
In Windows 10 kun je nog sneller bij Schijfbeheer komen:
1. Klik met de rechter muisknop op de knop Start:
57b05f6761a79-knop_Start.png

2. En klik dan op Schijfbeheer.
 
(terzijde: Windows Old is inmiddels opgeruimd) Als ik met R muisknop op atartknop klik zie ik alleen: verkenner > openen > alle gebruikers > help en afsluiten.
Schijfbeheer kan ik (bijv.) wel openen met L klik en dan intikken in zoekvak. En merkwaardigerwijs weer niet door op
28r321y.jpg
te klikken.
 
Ik ging ervan uit dat je geen vervanger voor het startmenu hebt genstalleerd, dus geen Classic Shell of zoiets.
Bij een goed werkende Windows 10 krijg je na een rechtsklik op de knop Start het volgende te zien:

57b193221dca2-rmk_op_Start.png


Wanneer je Classic Shell of een andere vervanger voor het startmenu van Windows 10 hebt genstalleerd, dan zul je inderdaad wat anders zien.
 
zoiets bedacht ik mi9j ook achter, en dat zal dus kloppen. Dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan