• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows10 updateprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerwil69

Junior lid
Lid geworden
10 okt 2014
Berichten
87
Waarderingsscore
0
Laatste tijd heeft wil windows 10 niet meer updaten.

De melding "Er zijn problemen bij de installatie van de*updates, maar we proberen de installatie later opnieuw uit te voeren. Als u dit bericht dan weer ontvangt en meer informatie wilt zoeken via*internet of ondersteuning wilt, komt het volgende wellicht van pas: (0x80080008)" verschijnt er dan.

Dit probleem speelt nu enige maanden en soms wil het updaten wel en soms weer niet. Kan iemand me hier verder mee helpen?

Groet, Gerwil
 
Bedankt iedereen voor het reageren.
De oplossing van @Jockers heb ik niet geprobeerd want ben allergisch voor jubileum updates. ;-)
De voorgestelde oplossingen hebben niet gewerkt, maar het probleem schijnt toch opgelost te zijn.
Ik heb bitdefender antivirus herstelfunctie gedaan. Update werkte daarna nog niet (direct), pas nadat ik cold reset (aan/uit knop lang ingedrukt houden) had gedaan en opnieuw opgestart had werkte de update functie weer. Dus ik weet uiteindelijk niet wat de oplossing gegeven heeft.
 
Ik gebruik ook bitdefender en ervaar geen update problemen.
Heb jij misschien iets met de firewall veranderd?

Maar als jij de aan/uit knop lang ingedrukt heb gehouden heb je de bios waarschijnlijk gereset ->
Druk op de aan-uitknop. Druk de aan-uitknop in en hou deze ongeveer 10-15 seconden ingedrukt (er zou nu niets moeten gebeuren want de hoofdschakelaar aan de achterkant staat nog uit). Nu verdwijnt de eventueel overgebleven lading uit de condensatoren. Hiermee reset je de BIOS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan