• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verandering m.b.t. driver certificaten schone installatie w10 1607

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdexie

Deleted
Lid geworden
4 apr 2014
Berichten
2.580
Waarderingsscore
5
Het is iets waar ik zelf met het programma core temp ben tegen aangelopen als je een clean installatie van windows anniversary update uitvoert en dat is dat microsoft een nieuwe driver certificaat erop los laat.
En dat is dus alleen als je een schone installatie uitvoert , upgrade je van een vorige versie dan is er niks aan de hand.

Lees onderstaande en dan wordt het misschien duidelijker wat ik bedoel:

http://www.thewindowsclub.com/driver-signing-changes-windows-10
 
Dat klopt versie 1.2, maar die werkt nog steeds niet bij een clean installatie van versie 1607.
Het werkt wel als de secure boot wordt uitgezet, maar ik weet niet of het verstandig is om de secure boot uit te zetten, rc 09 werkt wel gewoon en die versie heb ik nu draaien.
 
Ik ben blij met Windows 8.1 Pof.
Geen problemen en minder last van gesnuffel door Microsoft.
 
In mijn ogen heeft dit nu niks met gesnuffel te maken, maar meer met nieuwe manier van signeren van certificaten.
Al het wel apart is dat het zich alleen voordoet bij een totale schone installatie van versie 1607 , er is dus niks aan de hand als je versie 1607 hebt via een upgrade
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan