• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Omdat het van me wordt verwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Long John Silver

Nieuw lid
Lid geworden
16 aug 2016
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Ahoi, Willy hier.

Zo lijkt het dat ik veel op het water vertoef maar lig er eerlijk gezegd liever in. Dit karakter wat ik hier gebruik heb ik uit een huidige serie gejat (zoals een goede piraat betaamd) en ben daar het www mee opgegaan.

Ben zelf nogal een pietje precies en haat het als iets niet werkt zoals het zou moeten. Denk dat ik hier mijn ei wel kwijt kan.
Hardware is nooit echt een ding geweest, wel moest het doen wat het moet doen, namelijk die spellen draaien die ik erop zette.

Nu heb ik een game computer, draaiend op XP, met veel al wat oudere spellen erop en is al een paar jaar afgesloten van indringers.
Een andere, deze dus, is voor het algemene werk en softwarematig onderhevig aan veranderingen en dus mogelijke problemen. Waarvoor dit forum, hoop ik, uitkomst zal bieden.

Ik stop nu, heb al genoeg geluld.
 
Hallo Willy,

Welkom hier op het forum!
Ik denk dat jou vragen hier aan het goede adres zijn en dat er altijd wel iemand is die jou kan helpen.
 
Hallo Willie / Long John Silver,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Ahoi Willie / Long John Silver,

:welkom: bij het NCF!!
 
Ik zei al: een pietje precies, dus Willy ipv Willie!
Oprechte excuses zullen worden aanvaard.

Andere ook wel. :wink:
 
Klopt, uit het zuidoosten. Lierop om preciezer te zijn. Het kan zijn dat je me op het PSV Netwerk bent tegengekomen, ik gebruik daar sinds kort dezelfde naam. Nog lekker ouderwets zonder avatars en dergelijke. Ik moet hier nog wel even uitzoeken hoe alles zit. Posten is anders, lijkt het. De spoilertag al wel gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan