• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hele hoge smartphone rekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

Themostdead

Gevestigd lid
Lid geworden
19 okt 2013
Berichten
372
Waarderingsscore
0
Hallo,

Tijdje geleden heb ik een post gemaakt over dat ik een smartphone wilde kopen, een maandje verder heb ik er 1tje en heb ik een abbonnement bij Youfone van 100 belminuten of sms en 1500 mb internet per maand voor 11 euro
Nu krijg ik vandaag ineens een rekening binnen van ruim 42 euro,
Als ik naar mijn eigen data verbruik kijk heb ik rond de 868 MB verbruikt in deze periode (geeft mijn telefoon aan)
En als ik op de Data verbruik factuur krijg van hun kom ik rond de 721,56 MB

Maar alsnog rekenen ze ruim 28 euro voor "data verbruik" het lijkt wel of ze alles apart er nog eens bovenop rekenen, ik ga morgen dan ook zeker bellen om te vragen hoe de hell dit kan.

Iemand enig idee?
Ik doe eigenlijk niet veel raars, alleen heel weinig whatsappen en heb een paar updates/spelletjes gedownload om te proberen om mijn smartphone
 
Dat is wel vreemd, als op hun factuur staat dat jij maar 721 mb hebt verbruikt terwijl jij een 1500 mb abbo hebt, dan zit er bij hun iets niet goed.
Dus doe je er goed aan om ze, zoals jij zelf aan aangeeft even te bellen.
Maar is de rekening wel voor data verbruik en niet voor bijvoorbeeld betaalde smsjes ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan