• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik spiek hierzo!

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucLCG

Dé ondernemer van NCF!
Lid geworden
11 okt 2013
Berichten
4.189
Waarderingsscore
0
Hai,

Ik kom nog eens even spieken hier, hoe het gaat :p

bai
 
Super goed. Alleen ben met mijn examens gezakt, waardoor ik volgend jaar de essentile vakken ga doen, en dan MBO2 doe. ICT zit er niet meer in, dus dan maar het openbaar vervoer in. :surrender
 
Super goed. Alleen ben met mijn examens gezakt, waardoor ik volgend jaar de essentile vakken ga doen, en dan MBO2 doe. ICT zit er niet meer in, dus dan maar het openbaar vervoer in. :surrender

Als hobby blijft ICT gewoon leuk, wat niet te garanderen is indien je het dagelijks moet doen voor je job.
 
:welkom: bij het NCF!!
 
Hoi Luc,

Je weet dat OV door ICT straks alles vanzelf gaat rondrijden. Hopelijk ben je dan niet weer werkeloos.
 
Hoi Luc,

Je weet dat OV door ICT straks alles vanzelf gaat rondrijden. Hopelijk ben je dan niet weer werkeloos.

Ik zie dat niet zo gebeuren in 15 20 jaar. Tegen die tijd is touring car een optie! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan