• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wiko

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fordfocus

Vaak hier
Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
786
Waarderingsscore
1
beste,

ik heb een nieuwe gsm wiko Ufeel. maar als ik deze aansluit op mijn pc toont hij enkel een icoon in mijn verkenner met een mp3 spelertje ernaast, en deze schijf is leeg. en mijn sd kaartje vind hij niet, en er staan nochthans massas fotos op die ik dan wel zie op men gsm. maar pc zegt geen schijf voor mijn microsd kaart.

iemand een oplossing ?
 
Heb je al gekeken of er een specifieke driver benodigd is?
 
nee heb dan nog nooit moeten doen voor een gsm. en zou begot niet weten waar daarvoor te zoeken
 
Ken het toestel niet, maar omdat het op android draait kun je eens proberen om hem aan te sluiten op je pc en dan met een vinger van boven naar beneden te vegen. Als het goed is krijg je dan een melding op het scherm en klik hierop. Dan zijn er twee opties namelijk data of usb laden. Kies voor data. Maak je gsm los en koppel hem opnieuw aan. Nu zou je in windows verkenner je gsm moeten zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan