• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gmail naar Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ynna

Gewaardeerd
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
1.377
Waarderingsscore
2
Na eerder geen Hotmail meer binnen te krijgen in Windows Live heb ik een Oulook mailbox met Hotmail. Hoe kan ik nu mijn Gmail hier ook in bekijken. Dus dat alles werkt zoals in Windows Live. Meerdere mailadressen in 1 overzicht.
 
Gebruik je de outlook versie die in sommige Office pakketten zit of gebruik je de online versie via outlook.com?
 
Het begint al in de 1e regel. Klopt niet wat er staat bij het instellen van Imap.

--- Update ---

--- Update ---

De online versie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vannacht een mail gekregen over nieuwe outlook, ik ga eens kijken hoe dat precies werkt. 1 Gmail account heb ik er al in staan maar het 2e moet ik nog ff voor mekaar zien te krijgen. Lukt het niet dan kom ik weer terug. Iig voor nu bedankt.
 
Graag gedaan. Ik zou het leuk vinden als je het ook even laat weten als het wel lukt.
 
Wat een giga rampzalig gedoe. Gmail adressen toegevoegd en als afzender hanteert Outlook 1 standaard verzendadres. Dat is niet de bedoeling.
Verder kleine grijze lettertjes, onoverzichtelijk gedoe.
Welke opties heb ik verder om Windows Mail te vervangen?
 
Probeer eens Thunderbird, bevalt mij uitstekend.

Het gaat hier om de online versie van Outlook. (Voorheen Hotmail.) Dus wat jij voorstelt gaat niet op.


Binnen Outlook heb je altijd een aders waar je standaard van verzend maar dit kan je aanpassen. Een standaard zal je wel altijd hebben dus dan moet je goed opletten met welk mailadres je verzend.
 
Wat een giga rampzalig gedoe. Gmail adressen toegevoegd en als afzender hanteert Outlook 1 standaard verzendadres. Dat is niet de bedoeling.
Welke opties heb ik verder om Windows Mail te vervangen?
Welk e-mailprogramma is voor jou het belangrijkst? Zoals ik het nu begrijp is dat outlook.com geworden.
Waarom ruim je Gmail niet eens flink op zodat je met n Gmail adres kunt werken (en dat kunt doorsturen naar outlook.com).

Overigens kun je de inhoud van Gmail ook compleet verhuizen naar outlook.com (dan hou je een lege Gmail over met n Gmail adres).

Met andere woorden: breng structuur aan om overzicht te houden!
 
Wat een giga rampzalig gedoe. Gmail adressen toegevoegd en als afzender hanteert Outlook 1 standaard verzendadres. Dat is niet de bedoeling.
Verder kleine grijze lettertjes, onoverzichtelijk gedoe.
Welke opties heb ik verder om Windows Mail te vervangen?

Bevalt Gmail wel als mail programma?
Anders zou je die kunnen gebruiken en jou mail daar in laten komen.
Hier staat het 1 en ander beschreven daar over.
http://lifehacking.nl/productiviteit-tips/sleep-je-mailarchief-naar-gmail/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan