• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Kan geen video/dvd/ bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophie1947

Bekend gezicht
Lid geworden
10 sep 2008
Berichten
114
Waarderingsscore
0
Hallo,
Als ik een dvd in het station plaats gebeurt er helemaal niets, hij gaat wel draaien.
Zoudt u mij kunnen helpen?
Bvd.
Wilsophie
 
Gebeurt het bij alle dvd's?
Kun je dezelfde dvd wel in een andere pc (of losse dvd speler) lezen?
 
Kan zijn dat de station kapot is, dit is bij mij ook het geval.
Maar ik heb daar weinig last van.
Je zou ook eens kunnen kijken of de lens niet vies is en schoon gemaakt moet worden.
 
Is dit gekomen na de windows 10 update ?

--- Update ---

Excuus ,zie nu pas dat het Windows Vista is
 
Een kort antwoord: "ja".

--- Update ---

Geen idee waar de lens zit. Ik heb de Vista al heel wat jaren, maar weinig cd roms of dvd's gebruikt.
 
Geen idee waar de lens zit. Ik heb de Vista al heel wat jaren, maar weinig cd roms of dvd's gebruikt.

Als je de la open doet, kun je als het goed is de lens zien zitten (is bij mij wel het geval)
Kijk dan even op er vuil op zit.
Kan ook zijn dat de driver die de station aan stuurt niet meer goed werkt en verwijderd moet worden,
zodat na herstart een nieuwe driver wordt geinstalleerd.
 
Mijn vraag was eigenlijk, hoe kom ik aan een nieuwe driver?
 
Als je naar apparaat beheer gaat, dan zie je ergens de cd/dvd station er tussen staan, daar kun je gelijk zien of er een geel driehoekje staat, dit betekent dat de driver niet goed is.
daar heb je ook de mogelijkheid om die te verwijderen ->rechtermuisknop -> eigenschappen -> stuurprogramma ->verwijderen, na herstart van de computer zal er een nieuwe driver geinstalleerd worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je wel. Ga ik proberen.
 
Mocht dit niet werken, dan kun je via apparaat beheer ook het merk en type cd station zien, Google dan eens of er nieuwe drivers zijn.
Had je nog gekeken of de lens vies was?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan