• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik stel me even voor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximillus

Nieuw lid
Lid geworden
22 aug 2016
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Ik hoop dat dit bericht geplaatst wordt waar dat de bedoeling is want ik zie dat iedereen zich hier voorstelt maar er is nergens aangegeven "Nieuw Bericht" o.i.d. dus heb ik maar op "Nieuwe Discussie Starten" gedrukt.

Ik ben 70 jaar, gepensioneerd, en wil vooral van dit forum gebruik maken als ik weer eens een vraag over een computerprobleem te stellen heb. Als ik een vraag van een ander kan beantwoorden zal ik het niet laten maar ben geen ict-jongen.

Ik heb 2 desktopcomputers en n Chinese tablet, de Cube i7 Stylus, waarmee ik nogal eens overhoop lig. En natuurlijk ook een (Windows10-) mobieltje.

Maximillus
 
Hallo Maximillus,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Maximillus,

:welkom: bij het NCF!!

Je hebt het helemaal goed gedaan als het gaat om het starten van je welkoms bericht.
 
Welkom op het forum, Maximillus!

70 jaar joh! Mooi hoor ;)
 
Hallo Maximillus,

Welkom hier op het forum!
 
welkom Maximillus, ik ben lekker ouder :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan