• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
Ik kan bijna niks meer,en als ik de probleemoplosser start geeft ie de melding: De diagnostic policy service wordt niet uitgevoerd!!!???
Heb een schermafbeelding dat de andere PC een is met win 10 PRO........
 
Is dit op dezelfde pc als die waar je het probleem mee hebt dat de C schijf niet meer toegankelijk is?
 
Is dit op dezelfde pc als die waar je het probleem mee hebt dat de C schijf niet meer toegankelijk is?

Ja inderdaad,krijg instellingen niet meer open,alleen nog de verkenner!!!!:frusty::wall:

--- Update ---

Wat te doen experts???
 
eerder heb ik je al laten verstaan wat jij diende te doen ... http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=129358&p=1065531&viewfull=1#post1065531
in een ander topic van u lees ik dus dat je van de Windows 10 af wilt en er terug een Windows 7 op wil zetten **daar deelde je zelfs mee dat je deze Windows7 via de nieuwsgroepen opgehaald heb ....m.a.w. een Windows 7 die niet legaal geactiveerd zal worden..
**wil jij terug naar de 7 dan dien je alles te verwijderen op je schijf zodat deze als een niet-toegewezen-ruimte aangezien word ....werd ook al eerder vermeld .
 
Wat is de conditie van de Schijf? En is het niet handig dit gewoon mee te nemen in het andere topic over deze pc? Nu zitten we 2 dingen naast elkaar te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan