• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Je zal er maar achter rijden.......

Dat is heftig zeg, de gasflessen vliegen door de lucht of ontploffen de hele tijd.
Knap dat je dan gewoon durft te blijven staan om dat te filmen, ik had wel iets meer afstand gehouden.
 
Hier zie je ze niet meer zovel, de gasflessen. In Frankrijk nog wel. Dan denk ik wel eens als ik bij de super U, of de Cora sta. Wat als hier een brandjhe uit breekt.
 
Je zou zo'n fles maar door de ruit krijgen op je bakkes. Dan kun je dat waarschijnlijk niet na vertellen.

Als je denkt dat het wel ongeveer afgelopen is, knalt er weer een fles.
 
Jezus! Hij rijdt ook behoorlijk hard voor een auto met zulk vracht. Is die bestuurder er berhaupt levend uit gekomen?
 
Jezus! Hij rijdt ook behoorlijk hard voor een auto met zulk vracht. Is die bestuurder er berhaupt levend uit gekomen?

Als je goed kijkt zie je iemand aan de linkerzijde weg rennen, ik neem aan dat dit de bestuurder is.
 
Oja, ik zie het nu! Het is een wonder te noemen dat hij daaruit is gekomen.
 
Ja dat zeker, toch raar dat de flessen gewoon zo vervoert mogen worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat is ook een manier om snel op je bestemming te komen
 
Wel handig voor als mensen onnodig links blijven rijden :smile:
 
Een prachtig voorbeeld met welke minachting voor de gewone bevolking de Amerikanen daar optraden.
Ik ben groot en jij bent klein.
 
Abraham, ik ben het met je eens. Ik dacht eerst frustratie, maar minachting past meer.
 
[incharacter]Yo, I demand respect and move[/incharacter]
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan