• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[Opgelost] Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerjoy

Gewaardeerd
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.035
Waarderingsscore
3
Ik heb mijn mobiel LG G3 met een usb kabel aan mijn computer aangesloten om mijn foto's over te zetten maar mijn pc herkent mijn mobiel niet. Heeft u voor mij een manier om het op te lossen. Alvast bedankt
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

zet je mobiel eens uit en terug aan meestal lost dit het probleem dan ook op .
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Ik weet niet hoe dit bij Lg is, maar bij Samsung moet je kies installeren om foto over te zetten.
Misschien heeft Lg ook een programma.
Is de stekker wel goed? Probeer ook even een andere usb poort.

--- Update ---

Mocht de manier van Emi niet werken, ik vond dit nog. (mocht je dit nog niet geprobeerd hebben)

Verbind de telefoon met een computer
Verbind de datakabel met de telefoon en met een USB-poort van de computer.
Kies instelling voor USB-aansluiting
Veeg met je vinger omlaag over het scherm vanaf de bovenkant van de telefoon.
Druk op het USB-icoontje.
Druk op Media apparaat (MTP) tot het scherm weergeeft dat de functie is ingeschakeld.
Bestanden overzetten
Start een bestandsbeheerprogramma op je computer.
Navigeer naar de gewenste map in het bestandssysteem van de computer of de telefoon.
Selecteer een bestand en verplaats of kopieer dit naar de gewenste plaats.
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Dat is juist het probleem denk ik. Ik kan op de telefoon de usb niet inschakelen. Via de zelfde soort knoppen kan je meerdere dingen inschakelen en alles lukt behalve de usb knop.
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Oke kan dus een software probleem kunnen zijn.
Is de stekker wel goed? als die niet goed is kan het ook zijn dat het daarom niet werkt.
Nog garantie op de telefoon?
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Het is een nieuwe kabel maar een nieuwe kabel kan natuurlijk ook stuk zijn. die telefoon laad wel via deze kabel. Een andere kabel heb ik op het ogenblik niet.
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Dat is juist het probleem denk ik. Ik kan op de telefoon de usb niet inschakelen. Via de zelfde soort knoppen kan je meerdere dingen inschakelen en alles lukt behalve de usb knop.
zet de phone uit en sluit de usb kabel aan , sluit deze dan ook aan aan de pc en zet dan de phone aan ..
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Kun je het op een andere computer laptop eens proberen?
Ik denk zelf dat er iets met de stekker is of usb poort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Op een andere computer doet die het ook niet, dus ga ik morgen naar de telefoon winkel om die kabel te laten controleren. Alvast wil ik jullie bedanken voor jullie inzet. Als het nodig is kom ik morgen terug maar zo wie zo om te zeggen als dit kan worden afgesloten. Groetjes
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Het kan goed zijn dat je de manier van Abraham moet gebruiken om het werkend te krijgen.
Wel vreemd dat het niet in de uitleg staat van mijn bericht (#3)
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Nog een ding wat mogelijk is, als je USB kabel niet de originele kabel is bij je mobiel, kan het ook een kabel zijn dat het alleen voor het opladen bedoeld is. Deze is minder aderig en is puur voor opladen en niet voor data transport.
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

Wat mist is de USB-driver van LG - de link heb ik gepost in mijn andere bericht.
 
Re: Mijn pc herkent mijn LG G3 mobiel niet.

De link van Abraham was inderdaad nodig. Alles doet het weer, dus wil ik jullie hartelijk bedanken voor deze oplossing. Alvast wens ik jullie een fijn en zonnig weekend.
Dan mag deze dicussie gesloten worden. Jullie hebben mij echt blij gemaakt!
 
Geen dank!
Jij ook (iedereen trouwens) een fijn en zonnig weekend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan