• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wordt het nog wat met Ajax dit seizoen?

CL wordt het dus niet. Ben benieuwd hoe lang Bosz trainer blijft met zulke prestaties.
 
Bosz kenmerkend heeft hij even tijd nodig maar zal het daarna gaan lopen met mooi voetbal. Dat was bij Vitesse ook het geval.
 
Bosz kenmerkend heeft hij even tijd nodig maar zal het daarna gaan lopen met mooi voetbal. Dat was bij Vitesse ook het geval.

Mooi voetbal - weinig doelpunten!
Gisteravond vooral faalangst gezien.
 
Doelpunten moeten nog altijd komen van een spits.........
 
ze verdienen te veel ,en doen er niks voor,is mijn mening :p


sorry ik zeg het verkeerd ze vangen teveel en doen daar niks voor.
toen het nog per prestatie en wedstrijd betaald werd,liepen ze harder.
voor paar 100 gulden dus als ze wonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In het commentaar op Ajax (VI):

Maar in Amsterdam hebben ze jong Ajax zowel in de Jupiler league als in de eredivisie spelen. Twee opleidings ploegen.
 
Dat is in Nederland sowieso. Je moet ieder jaar weer de beste spelers verkopen. Zo moet je steeds weer nieuwe spelers op elkaar laten inspelen en kan je dus nooit echt ver komen tegen de, op dit moment. grote ploegen.
 
De Boer is weg en gelijk kan dat stelletje snotjochies niet meer spelen. Ik begrijp dat niet. Moedwil? Ik zou zeggen, je krijgt pas weer salaris als je een aantal wedstrijden wint. Presteren , net als in het bedrijfsleven.
 
Maar ja, de voetballerij is toch verziekt door het geld wat erin omgaat op dit moment. Niet alleen de transfergelden maar ook de salarissen.
 
Lol.
Marcel Brands van PSV had de wedstrijd van Ajax niet gezien.
Maar om de eer van het Nederlandse voetbal hoog te houden, moeten we daartegen maar iets rechtzetten!
 
PSV heeft het vorig jaar anders niet verkeerd gedaan in de CL. Beter als Ajax in de jaren ervoor.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan