• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Laptop kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShinyBlade

Junior lid
Lid geworden
19 jul 2014
Berichten
78
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een game desktop.
Aangezien ik bijna weer naar school ga ben ik dus opzoek naar een laptop.
Het moet een combi laptop worden waar ik games op kan spelen en dus mijn school dingen op kan doen zoals het gebruik van word en exel.

Ik speel veel World of Warcraft.
Ik heb nog geen budget in gedachten, alleen ik hoop dat het onder de 1000 euro kan.
Iemand tips en misschien wat links?

Groeten!
 
Kijk eens rond in de wereld van de HP probooks. Dit zijn stevige laptops (met metalen behuizing handig voor vervoer.)
 
bedankt voor de tip.
Ik zie dat ze weinig opslag ruimte hebben?
 
Wat is het budget wat je voor een goed notebook over hebt?
Want schijnbaar moet jouw notebook starks jouw desktop vervangen.....
 
Mijn desktop blijft gewoon. Zoek alleen een laptop voor gaming/schoolwerk erbij.
 
En wat kan je er aan uitgeven - als je een budget aangeeft, wordt het adviseren een stuk makkelijker.
 
Zoals ik in mijn begin post aangaf: het liefst onder de 1000,-
 
Je kan beter een laptop met SSD nemen. Ja, die hebben wat minder opslag maar zijn wel merkbaar sneller. Dan kan je een externe disk nemen voor de data. Eventueel kan je daar zelfs back-ups van je pc opzetten.
 
Bedankt voor je reactie. Ik ga even wat research doen. Iemand enig idee wat de mininum specs moeten zijn om World of Warcraft smooth te spelen?
 
Een aantal zaken:

1 De specs van deze laptop zijn goed.
2 Waar je wel op moet letten: de behuizing is van plastic en is voor veel vervoer van en naar school dus niet ideaal.
3 laptopschop is niet de goedkoopste zaak over het algemeen.
 
Lijkt mij een goede keuze.
 
lijkt mij een mooie laptop voor school en eventueel games.
wil jij ook zware game gaan spelen?

--- Update ---

De laptop heeft goede reviews, je zou nog eens kunnen nakijken, hoe de laptop op andere sites wordt beoordeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wil vooral World of Warcraft spelen in mn vrije tijd. voor de rest alleen gebruiken op school en werk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan