• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HotKey Resolution Changer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetje

Vaak hier
Lid geworden
25 mrt 2010
Berichten
513
Waarderingsscore
8
Mijn harde schijf is gecrasht en heb nu een nieuwe schijf met Windows 10 erop. Voorheen werkte mijn toetsenbord met FN + Windows toets + spatiebalk om het beeldscherm te wijzigen en dat wil nu niet meer? Ik heb alle toets instellingen geprobeerd maar het lukt niet. Nu bestaat het programma HRC HotKey Resolution Changer maar dat lukt mij niet omdat te installeren ben maar een leek. Is er iemand die mij het stapsgewijs uit kan leggen om het te installeren?
 
Je hebt hem wel gedownload? Kan je dan ook uitleggen waar je vast loopt met installeren?
 
Nee ik heb hem nog niet gedownload omdat hij dan in een ZIP map komt en zou niet weten hoe ik daarmee aan moet?
 
Je download het ZIP bestand. Als dat klaar is klik je daarop met de rechtermuisknop en kies je voor Uitpakken. Vervolgens kan je het .exe bestand aanklikken om de boel te installeren.
 
Ik heb het via deze site gedownload http://funk.eu/hrc/ maar de bovenste wil niet de onderste wel maar nu vraagt hij waar ik dat mee wil openen? En dat weet ik niet?
 
Gebruik jij chrome om dit te downloaden? zoja doe het dan met eens andere browser.
Krijg je tijdens het downloaden, links onder in niet een rondje te zien waar staat uitpakken?
Normaal als je daar op klik pakt hij het ook uit.
Of vraagt hij een 1 of ander programma die je nodig hebt op dit bestand te openen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik Internet Explorer en krijg dit. Afbeelding2.jpg
 
Klik eens op openen, dan gaat hij hem uitpakken en dan zou het moeten werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar dan weet ik niet in welke map hij moet?
 
Volgens mij kun je hem gewoon uitpakken en zal hij op de goede plek komen.
Maar wil je dit zelf bepalen dan kunnen je hem beter opslaan als en dan naar een map naar keuze verplaatsen.
Als je dan heb gedaan kun je hem als nog uitpakken, bijvoorbeeld via verkenner en dan downloads.

--- Update ---

Hier staat een uitleg hoe je het kunt downloaden en een snelkoppeling kunt maken.
http://www.howtogeek.com/howto/17604/change-desktop-resolution-with-a-keyboard-shortcut/

--- Update ---

Heb je het werkend kunnen krijgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het eindelijk voor elkaar maar de Zylom spellen worden niet breder? Verder word wel alles breder begrijp er niks van.
 
Heb je al eens naar de instellingen in de spellen gekeken?

Wel mooi dat je het eerste deel voor elkaar hebt gekregen.
 
Heb het eindelijk voor elkaar maar de Zylom spellen worden niet breder? Verder word wel alles breder begrijp er niks van.

Jij had in een andere topic vermeld dat het wel werkte -> Ik heb het voor elkaar doordat iemand mij geholpen heeft nu staat HRC HotKey Resolution Changer erop en daar kan je het beeldscherm mee aanpassen.

Je zou eens kunnen kijken, zelfde links als in jou andere topic.
http://www.zylom.com/nl/help/question/667/?sid=9&id=667&cid=32

Deze tip komt van Emi, ik weet niet of je hier iets mee kunt. (want dit gaat over de grootte en niet de breedte)
Hou de ctrl toets in en schrol met het wieltje naar beneden tot je de gewenste grootte behaald heb
 
Als ik de ctrl toets en scroll dat gaat prima alleen niet voor de Zylom spellen? Ik heb zelf ook al contact gehad met Zylom en die hadden mij ook al het zelfde toegestuurd als op de site staat maar helaas ook dat werkt niet. Het moet toch lukken dus elke tip is welkom.
 
Je zou eens kunnen proberen om de zylom spellen te verwijderen en erop nieuw op te zetten.
Want die stonden er eerder op dan de hotkey toch?

Heb je dit al geprobeerd?

Als je er zeker van bent dat je een downloadspel aan het spelen bent, een spel dat je dus in volledig scherm kan spelen, dan kun je de schermgrootte groter of kleiner maken door in het spel naar de 'Opties' te gaan en te kiezen voor 'Speel het spel beeldvullend', 'Beeldvullend' of 'Volledig scherm'. Sommige spellen geven je ook de mogelijkheid om full-screen te spelen door tijdens het spelen op 'Alt+Enter' te drukken.

Welke browser gebruik hier voor?
Als je Chrome gebruikt, kun je via instellingen -> zoom -> het beeld vergroten, die staat standaard op 100%.
Kijk eens of dit nog werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het spel er al opnieuw opgezet maar het blijft gelijk. Ik wil hem dus beeldvullend hebben volledig spel is aangevinkt als ik dus ALT + Enter probeer gebeurd er niks? Ik heb zomen ook al geprobeerd maar wil ook niet?
 
Oke raar dat niets werkt.
Welke windows versie heb jij erop staat de Windows 10 Anniversary Update of de gewone windows 10 versie?

Kijk eens of jou spel (spellen) is de lijst staat die voor windows 10 werken, er zijn veel spellen die niet goed werken.
http://www.zylom.com/nl/help/question/666/?sid=9&id=666&cid=32
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de gewone Windows versie erop staan. Het gaat om het spel Around the World in 80 Days en die staat niet in de lijst?
 
Oke ik vroeg dit omdat nog niet alle programma`s werken met de nieuwste windows 10 versie, maar dat is bij jou nog niet het geval.
Speel je online of heb je hem gekocht?

Hij is wel voor windows 10 geschikt.
Requirements to play the full version

Operating System: Windows 7/8/10
Processor: 0.5 GHz or higher
Memory: 128 MB RAM or more
DirectX Version: DirectX 8.0 or higher
This game works on a touchscreen device or computer with Windows 8.
You can't play this game on a mobile phone or a tablet.
 
Ik heb het spel gekocht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan