• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wise disk cleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik al tijden WiseCleaner op de SSD en die ondervindt bij mij ook geen problemen, 100% gezondheid.
 
Ik ben nu voor mijzelf een test begonnen om te kijken wat er gebeurt indien ik niet meer mijn Windows reinig.
Zie daarvoor: Windows reinigen of juist niet.....
 
Met alle respect, maar het begint nu toch wel iets kinderachtig te worden.
Als iemand graag windows steeds "reinigt' dan moet hij of zij dat zelf weten, zelf gebruik ik mijn laptop's dagelijks en het enige wat ik laat doen is dat IE afsluit automatisch de browser geschiedenis en dergelijk gewist moet worden.

Ik installeer windows vaak maar 1x en draai dan jaren op die installatie , en tot heden gaat dat prima.

Maar ik zie het zo: je kan wel honderd airbags in je auto plaatsen , het blijft toch altijd om de stuurmans kunsten gaan van de bestuurder.
 
Kinderachtig - niet bij mijn weten.
Eerder proefondervindelijk vaststellen wat er gebeurt; het gaat mij niet om mijn gelijk, maar wil wel weten wat er gebeurt indien het reinigingen niet gebeurd, dit vooral in combinatie met een SSD.

De goede man heeft gelijk, ook voor andere windows versies is het overbodig of je moet problemen hebben met de schijfruimte.

Wat dus indien
of je moet problemen hebben met de schijfruimte
?
 
Wat daar beschreven wordt is ook mij bekend.
Het gaat mij er gewoon om te weten te komen wat er nu gebeurt als je niets reinigt, zoals die diehard hier beweert dat het ook niet nodig is.
Want ik denk dat dan op termijn er niets overblijft van de systeempartitie.
 
Tja, het is gewoon nutteloos om logische zaken hier proberen te verduidelijken door links naar gerenomeerde computerdeskundigen te plaatsen, zelfs dan wordt het niet aangenomen en roept men weer dat veel bestanden windows vertragen, hoe kom je er steeds weer op en waarom?

Bewijzen dus want je verkoopt broodjes aap, die verkoper niet.

25% vrij houden op de schijf en voor de rest mag het helemaal volstaan met nutteloze bestanden, er wordt niets door vertraagd, punt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan