• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

opstarten vanaf dvd in W10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, die handleiding kwam ik vandaag ook pas tegen eerlijk gezegd. En wist ook niet dat ik daar wijsheid moest opdoen. Ik was zo ver nu dat ik fast boot kon uitschakelen en naar ik meen cddvd uitgekozen om me op te kunnen starten. Als ik verder ga met "safe changes & exit" start hij weer keurig in W 10 op.
Kennelijk was ik te naef om er goed aan te doen een herstel-cd van Windows 10 te maken (en een ISO op een ingebouwde harde schijf), maar daarna is het abacabrada voor mij.Voorlopig laat ik het maar even rusten.

--- Update ---

dagje later:en ik meld me als het in een later stadium wel lukt. Iedereen alvast bedankt voor meedenken, opzoeken op internet en verdere adviezen.
 
En als ik moed heb heeft Azerty aangeboden samen eens achter de pc te gaan zitten. Ruim een uur onderweg en 60 km.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan