• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

lege mappen verwijderen met ccleaner app voor android smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

oelewapper1

Junior lid
Lid geworden
23 jul 2008
Berichten
66
Waarderingsscore
0
20:38


Ik installeerde onlangs de app ccleaner op mijn samsung galaxy smartphone.

Een van de opschoonmogelijkheden op dit programma is het verwijderen van lege mappen(folders) van mijn toestel (32 mappen).
Dit door een vakje aan te vinken.

Ik vraag me echter af of dit veilig kan gebeuren. Zullen hierdoor geen data of systeemmappen ten onrechte verwijderd worden.
Ik denk hierbij bijvoorbeeld aan "apparaatopslag " in de app "mijn bestanden" en waarin verschillende lege mappen staan.

Graag een reactie hierop aub

Oelewapper1 :smile:
 
Zover ik weet, maakt Android zelf weer een nieuwe map aan, als ie niet meer bestaat.
 
Als je de telefoon niet hebt geroot (min of meer opengebroken) dan zijn de systeem mappen en andere zaken die Android nodig heeft om goed te draaien afgesloten en kan je dus de mappen die de tool aangeeft zonder problemen verwijderen.
 
Dit geeft geen problemen, ik heb het zelf ook gebruikt.
Ik gebruik nu 360 security, virusscanner, opruimer en batterij booster in 1.
Weet niet of jij al een virusscanner heb? anders zou je dit eens kunnen bekijken in de playstore.
Heeft een score van 4.6 door meer dan 14 miljoen gebruikers.
 
hallo Rubensky, LucLCG en aarie25: hartelijk bedankt voor jullie duidelijk antwoord op mijn vraag.
Aarie25: ik zal zeker de app 360 security eens testen.

Grtjes oelewapper1 lachbui.png
 
Graag gedaan!
 
Geen dank!
Ik denk dat 360 jou wel gaat bevallen :biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan