• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Moet je eens voorstellen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marino84

Nieuw lid
Lid geworden
29 aug 2016
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hoi Allemaal;

Moet je eens voorstellen; Met verschillende competentie een online team in duiken en met elkaar een werkend platform bouwen.
Dat lijkt mij geweldig. Ik ben "Marino", Creatief en Ondernemend; Daarom zoek hier leuke enthousiaste mensen die mee willen denken.

Ik ga eerst even uitzoeken hoe dit forum precies werkt. Vandaag of morgen zal er een nieuw berichtje gepost worden :)

Aangenaam; :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
 
Marino,

:welkom: bij het NCF!!

Dit forum testen kan je overigens erg gemakkelijk doen in de zandbak. Die is er voor bedoeld om zaken te testen.

Veel plezier!!
 
Hoi Marino,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Wil jij soms op termijn een eigen forum beginnen?
 
Hallo Marino,

Welkom hier op het forum!
 
Marino,

:welkom: bij het NCF!!

Dit forum testen kan je overigens erg gemakkelijk doen in de zandbak. Die is er voor bedoeld om zaken te testen.

Veel plezier!!

Dank je :) De zandbak staat klaar. Kom je ook?

--- Update ---

Hoi Marino,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Wil jij soms op termijn een eigen forum beginnen?

Dank je. Nee dat niet. Ik zit met het domein usedindustrials.com Heb daar wat plannen voor. Zit alleen met een gebrek aan programmeerervaring en tijd. Met die reden zoek ik jongens die het snappen en mee willen bouwen. :)

--- Update ---

Dank je :)
 
Dank je :)Dank je. Nee dat niet. Ik zit met het domein usedindustrials.com Heb daar wat plannen voor. Zit alleen met een gebrek aan programmeerervaring en tijd. Met die reden zoek ik jongens die het snappen en mee willen bouwen. :)Dank je :)

This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources


Het is mij dus volkomen duister wat je eigenlijk bereiken wil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan